خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران:

خط مقدم بسیجیان ما، صنعتگران کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۶۵

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، در آیین افتتاح یادمان مقبره شهید گمنام ایران خودرو همزمان با هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، گفت: صنعت سرمایه عظیمی است که باید به کار گرفته شود تا با پایداری از مرحله سختی که در آن قرار داریم عبور کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، سردار علی اصغر محسن شیخی با تقدیر از مجموعه پر افتخار و زحمت کش ایران خودرو که در خط اول جبهه مبارزه با استکبار، جهاد خود را در عرصه صنعت دنبال می‌کنند، افزود: در عین حال که صنعت به عنوان پشتوانه عظیم کشور به شمار می رود، تاسی به شهیدان و تکیه بر نیروهای توانمند به عنوان پشتوانه و الگویی برای حرکت های جهادی سبب می شوند، بسیجی وار تلاش کرده و به آن افتخار کنیم.

وی ضمن تقدیر از شرکت ایران خودرو به دلیل تشییع پر افتخار پیکر پاک شهید گمنام و تمهیدات ویژه اتخاذ شده همزمان با این رویداد، برای ارج نهادن به مقام شامخ شهید راه وطن، عنوان کرد: این اقدامات نشان دهنده وجود تفکر بسیجی در مجموعه ایران خودرو است.

سردار محسن شیخی ضمن یادآوری پنجم آذرماه به عنوان روزی که حضرت امام خمینی (ره) درخت پر ثمر بسیج را غرس کردند، اظهار کرد: افتتاح یادمان مقبره این شهید گمنام را در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فال نیک می گیریم.

وی با بیان این‌که بسیج تنها به یک لباس، یک نهاد و یک مجموعه خلاصه نمی شود بلکه بسیجی می تواند در تمامی عرصه ها حضور داشته باشد، تاکید کرد: در حال حاضر خط مقدم بسیجیان ما، صنعتگران کشور هستند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز، با بیان این‌که پنجم آذر سالروز تشکیل مردمی ترین نهاد در نظام جمهوری اسلامی ایران و مخلص ترین لشگر خداست، گفت: بسیج مجموعه ای است که جامعه را به سمت ارزش های بنیان گذار جمهوری اسلامی هدایت می کند و هفته بسیج فرصتی برای تجدید بیعت و میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، است.

فرشاد مقیمی، گفت: مدیران، مهندسان و کارکنان بسیجی فعال در گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اهداف این تشکل عظیم، همواره یاری گر چشم انداز و ماموریت این قطب عظیم صنعتی بوده و با حرکت جهادی خویش به تحقق اهداف سالی که به عنوان جهش تولید مزین شده است کمک شایانی می کنند. 

گفتنی است در انتهای این مراسم که با حضور جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان بسیج کارگری و انجمن اسلامی کارکنان برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهید گرانقدر ایران خودرو، مزار پاک این شهید گمنام غبارروبی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز