خبرگزاری کار ایران

مدیر طرح معدن مس درآلو عنوان کرد؛

پیشرفت 70 درصدی معدن مس درآلو

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۰۸۲

مدیر طرح معدن مس درآلو گفت: فعالیت‌های پروژه معدن مس درآلو از ابتدای سال جاری تاکنون به رغم شیوع کرونا در کشور از سرعت عملیاتی بالایی بر خوردار شد به طوری‌که مجموع پیشرفت فیزیکی این پروژه به 70 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا سرحدی مدیر طرح معدن مس درآلو با اعلام این خبر و با قدردانی از زحمات سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در سرعت بخشی به این طرح گفت: هدف نهایی این طرح تولید سالانه 130 هزار تن کنسانتره مس با عیار حداقل 22 درصد است.

وی افزود: این‌ طرح مشتمل بر پروژه‌های باطله‌برداری و آماده‌سازی معدن درآلو، احداث کارخانه تغلیظ، احداث زیر ساخت‌های آب‌رسانی و مدیریت باطله و برق‌رسانی است که هزینه اجرای این طرح 13650 میلیارد ریال بعلاوه 130 میلیون یورو برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز اجرای این  طرح تاکنون برای 1000 نفر اشتغال زایی ایجاد شده است اظهار داشت: میزان اشتغال‌زایی پس از اتمام پروژه 500 نفر به صورت مستقیم و 1500 نفر به طور غیر مستقیم برآورد شده است.

سرحدی بیان کرد: هم‌اکنون مراحل نصب آسیابهای بال میل و سگ میل و مراحل تکمیلی اجرای مخازن ذخیره آب و ادامه اجرای خطوط انتقال آب در حال انجام شدن است.

مدیر طرح معدن مس درآلو تصریح کرد: عملیات اجرای پست برق بردسیر تکمیل شده است و در حال حاضر در حال اجرای مراحل اجرای پست برق منطقه درآلو و خط انتقال برق هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز