خبرگزاری کار ایران

برنامه کاربردی برای بهبود و درمان دیابت؛

نرم افزار Diabetes Journey به کمک پزشکان می‌آید/ سفری مطمئن به درمان دیابت

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۲۳

با توجه به فراوانی افراد دیابتی در کشور، جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌‌افزار Diabetes Journey به‌صورت رایگان در دسترس پزشکان کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دیابت از بیماری‌های مزمن نسبتاً شایع در جهان و در حال رشد فزاینده‌ای است. طی دهه‌های اخیر، مطالعات همه‌گیر شناختی (اپیدمیولوژیک) متعددی درباره شیوع دیابت نوع دو در کشور ایران به انجام رسیده‌است که بر پایه آنها جمعیت دیابتی‌های ایران بیش از پنج میلیون نفر برآورد شده است.

این آمار بیانگر این است که باید اقدام سریع و موثری برای تشخیص و درمان بیماری دیابت انجام داد و خصوصا پزشکان داخلی و عمومی که خط اول سیستم درمانی کشور هستند باید از اصول درمان دیابت بر اساس دستورالعمل‌های معتبر بین‌المللی آگاه باشند.

بر همین اساس شرکت نوو نوردیسک پارس، برنامه Diabetes Journey را به‌عنوان یک راه ساده و کاربردی و با بالاترین درجه اعتبار علمی و بر اساس دستور‌العمل‌های معتبر جهانی که در سال 2020  مجددا به‌روز شده برای کمک به درمان بیماران دیابتی نوع 2 بالای 18 سال به پزشکان پیشنهاد می‌کند.

نرم افزار Diabetes Journey به کمک پزشکان می‌آید/ سفری مطمئن به درمان دیابت

این برنامه با دریافت معیارهای تشخیصی دیابت مانند قند خون (ناشتا، بعد از غذا و سه‌ماهه)، محاسبه میزان عملکرد کلیه‌ها با معیار eGFR و همچنین در نظر گرفتن بیماری‌هایی مانند قلبی و عروقی، چاقی، ریسک بالای بیماری‌های احتقانی قلب و ریسک بالای افت قند خون به پزشک کمک می‌کند تا درمان مناسبی منطبق بر آخرین پروتکل‌های انجمن دیابت آمریکا ADA 2020 (American Diabetes Association 2020) برای بیمار تجویز کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوو نوردیسک پارس، این برنامه تاییدشده توسط انجمن غدد ایران به‌صورت رایگان بر روی تمامی ابزارها اعم از موبایل و رایانه قابل استفاده بوده و بر اساس داروهای موجود در ایران به‌روزرسانی شده است که البته تمام گروه‌های دارویی درمان دیابت بر اساس نام ژنریک در برنامه وجود دارند.

سازوکار نخستین اپلیکیشن پزشک‌محور تشخیص و درمان دیابت نوع 2 در افراد بالغ به این گونه است که به پزشک در بررسی اثرگذاری درمان فعلی بیمار کمک کرده و چنان‌چه نیاز به تغییر داشته باشد امکان تغییر را برای پزشک فراهم می‌آورد و با توجه به حساسیت بیمار به داروهای دیابتی، بهترین درمان را با تمرکز بر آخرین دستورالعمل‌های درمان دیابت و داروهای موجود در ایران به پزشک پیشنهاد می‌دهد.

از آنجایی که این برنامه برای پزشکان طراحی شده است برای استفاده از برنامه وارد کردن نام، نام خانوادگی و شماره نظام پزشکی الزامی است و این اطلاعات فقط برای ثبت‌نام در برنامه است و با هیچ سازمان و نهادی به اشتراک گذاشته نخواهد شد. این برنامه برای تسهیل و تسریع تصمیم‌گیری در تشخیص و درمان دیابت یک اپلیکیشن مفید صرفا برای پزشکان است.

پزشکان علاقمند می‌توانند این برنامه را برای استفاده بر روی کامپیوتر از نشانی http://diabetesjourney.care  دریافت کنند.

همچنین این برنامه در اپ‌استور به نشانی  https://apps.apple.com/us/app/diabetes-journey/id1258089997 و در گوگل‌پلی در نشانی https://play.google.com/store/apps/details?id=com.novonordisk.RealityCheck در دسترس است. اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار در لینک http://novonordisk-pars.com/dj   موجود است و  همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در نصب یا اجرای برنامه، شماره تماس 02188206677 پاسخگوی کاربران و علاقه‌مندان خواهدبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز