خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

همسویی با شورای شهر مهمترین رکن پیشبرد اهداف

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۰۵

شهردار قرچک همسویی با شورای شهر را مهمترین رکن پیشبرد اهداف دانست.

محسن خرمی شریف در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، گفت: مهمترین رکن جهت پیشبرد اهداف در بعد مدیریت شهری را همدلی و وفاق با اعضای شورای شهر دانست.

خرمی شریف ادامه داد: با همدلی و همسویی شهردار و اعضای شورای شهر، خدمات بیشتری متوجه شهروندان خواهد شد.

وی گفت: فرمول پیش بینی شده در طول سالیان اخیر باعث شده برنامه های جامعی در راستای رضایتمندی اهالی به مرحله اجرا درآید.

شهردار قرچک افزود: در طول سال های ۹۷ و ۹۸ ، همه روزه پروژه های مختلفی را در دست اقدام داشته ایم که به سرانجام رسیده و از جمله سیاست های کلان در بخش مدیریت شهری تخصیص ۵۳ درصد بودجه در بخش هزینه عمرانی و ۴۷ درصد هزینه جاری در سال ۹۷ است.

شریف ادامه داد: سال ۹۸ نیز  ۵۷ درصد به بخش عمرانی و ۴۳ درصد نیز هزینه جاری مدنظر قرار گرفت که طی سالیان گذشته همواره ۶۰ درصد به هزینه جاری و ۴۰ درصد صرف پروژه های عمرانی می شد که اقدام معکوس از جمله مهمترین خدمات به ثبت رسیده است.

این مسئول یادآور شد: از جمله دغدغه‌های پیش رو بحث عوارض آلایندگی است که متاسفانه طی سالیان اخیر به شهرداری تعلق نگرفته و این امر در دست بررسی است.

شریف با اشاره به موضوع مطروحه طی چند روز اخیر در خصوص واگذاری زمین به آبفا گفت: بحث واگذاری زمین به آبفا تنها یک درخواست است و در آینده تصمیم هایی خواهیم گرفت که تنها نفع آن به مردم بازخواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز