خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبرداد:

ادامه نظارت بهورزان در مدارس روستایی پیشوا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۱۲۳

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا از ادامه نظارت بهورزان در مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر امینی با اعلام این خبر گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید ، بهورزان به منظور آگاهی از سلامت دانش آموزان و بهداشت محیط در سطح روستاها به سراغ مدارس رفته تا از نزدیک بر نحوه شرایط نظارت کنند.

وی افزود: در بازدیدهای صورت گرفته ضمن تکمیل چک لیست مدارس و بازدید از مدرسه جهت رعایت پروتکل های بهداشتی ، آموزش رعایت نکات بهداشتی ، استفاده صحیح از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و شستشوی صحیح دست‌ها به دانش آموزان و مربیان آموزش داده می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا اظهار کرد: توزیع رسانه‌های آموزشی از دیگر اقداماتی است که جهت آگاهی دانش آموزان و خانواده ها در دستور کار قرار گرفته است.

امینی ادامه داد: همه روزه بهورزان با حضور در چهار روستا به صورت مداوم نسبت به بازرسی و بازبینی مدارس اقدام می کند.

وی اشاره داشت: این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و به صورت متناوب جهت بررسی وضعیت موجود مدارس ، بهورزان به کار خود ادامه می دهند.

امینی در پایان افزود: سلامتی دانش آموزان مهمترین رویکرد این شبکه بوده که امیدواریم به توانیم با شرایط موجود خدمات بیشتری به نظام آموزشی شهرستان ارایه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز