خبرگزاری کار ایران

با انعقاد قراردادی صورت گرفت؛

آغاز همکاری «سوییچ» و «ماشین3» در زمینه خرید و فروش آنلاین خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۳۷۹

از اول مرداد ماه امسال، دو برند «سوییچ» و «ماشین3» که هر دو از ارائه دهندگان خدمات تخصصی آنلاین در زمینه خودرو هستند، همکاری مشترکی را آغاز کرده اند که به موجب آن، امکان تکمیل فرآیند خرید و فروش خودرو توسط سوییچ، پس از گذراندن مراحل مشاوره در پلتفرم ماشین 3 میسر می شود.

به گزارش ایلنا، وبسایت «ماشین3» پلتفرمی تخصصی در زمینه ارائه اطلاعات مرتبط با حوزه‌های مختلف صنعت خودرو است که در کنار آن امکان ارائه مشاوره خرید و فروش خودرو را نیز برای مخاطبان خود فراهم می کند.

سوییچ نیز پلتفرمی آنلاین در زمینه ارائه خدمات صفر تا صد خرید و فروش نقد و اقساطی خودرو، از مرحله کارشناسی سلامت خودرو تا انجام امور حقوقی، پلاک و حتی آماده سازی خودرو برای تحویل به مالک بعدی است.

مدیران سوییچ معتقدند مهمترین مزیت انجام معاملات خودرو از طریق این پلتفرم، انجام آنلاین حداکثری فرآیند خرید و فروش خودرو و نیاز به حداقل مراجعه حضوری برای تکمیل مراحل معامله است. عمده کارهای لازم برای انجام معامله از جزئی ترین امور مانند شست و شو و عکاسی برای ایجاد آگهی تا هماهنگی های حقوقی انتقال سند و پلاک، توسط کارشناسان «سوییچ» انجام می شود.

این قرارداد همکاری نه تنها به منزله تایید کیفیت ارائه خدمات تخصصی خودرو در هر دو پلتفرم توسط متولیان این دو برند است، بلکه به تسهیل انجام فرآیند خرید و فروش خودرو برای مخاطبان «ماشین3» با هدایت آنها به پلتفرم کامل «سوییچ» نیز کمک می کند.

به گفته میثم شفیق مدیر عامل سوییچ، با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو و نوسانات شدید قیمتی در مدت اخیر، خودرو دیگر به نوعی، کالایی سرمایه ای به حساب می آید و همین امر، خرید و فروش خودرو کارکرده را به یکی از کارهای پرچالش تبدیل کرده است. به همین دلیل وجود مرجعی برای ارائه مشاوره با کیفیت و تضمینی در زمینه معاملات این محصول اهمیت بالایی دارد تا بتوان با تصمیم درست، خرید و فروشی مطمئن و کم ریسک را انجام داد. از طرفی به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی، انجام اکثر امور به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود و خرید و فروش خودرو نباید از این قائله عقب بماند.  مثلا در بحران اخیر ناشی از کرونا و محدودیت های تردد، مزیت انجام آنلاین حداکثر بخش های فرآیند معامله خودرو، به وضوح حس می شود.

نوید نکووقت مدیرعامل وبسایت «ماشین3» می گوید: تا امروز تلاش ما فراهم کردن وبسایتی جامع در زمینه اطلاعات خودرو بود. اما اکنون با آغاز این همکاری قصد داریم با تکیه بر تجربه عملی مدیران پلتفرم سوییچ در زمینه ارائه خدمات خرید و فروش خودرو، مخاطبان را در انتخاب مجاری درست برای تکمیل فرآیند معامله خودرو یاری کنیم. با توجه به تضمین صحت و کیفیت ارائه خدمات در پلتفرم سوییچ، مخاطبان ما می توانند با خیال راحت، پس از کسب اطلاعات مورد نیاز از وبسایت «ماشین3»، از طریق کارشناسان سوییچ برای انجام خرید و فروشی کم ریسک و مطمئن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز