خبرگزاری کار ایران

بانوی کارآفرین ایرانی مطرح کرد:

ایران پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری در صنعت طراحی اتومبیل دارد/ برای آزادی زندانیان مالی برنامه های ویژه ای دارم

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۱۲۴

بانوی کارآفرین ایرانی گفت: ایران پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری و فعالیت در صنعت طراحی و تزئینات اتومبیل دارد.

به گزارش ایلنا، فرانک پدرام ضمن بیان این مطلب افزود: بنده در حال حاضر مدیریت شرکتی تخصصی در دوبی امارات را برعهده دارم که در زمینه طراحی و تزئینات اتومبیل یا همان « تیونینگ » فعال است. بعد از تحقیق و بررسی های لازم به این نتیجه رسیدم که این فعالیت اقتصادی را در کشورم نیز راه اندازی کنم تا به اقتصاد ایران و اشتغال زایی جوانان کشورم خدمتی کرده باشم.

وی افزود: هیچ لذتی از این بالاتر نیست که بتوانم به کشور خودم خدمت کنم. من در امارات فعالیت های مختلف اقتصادی در زمینه طراحی و تزئینات داخلی و بیرونی اتومبیل و همچنین دکوراسیون داخلی ساختمان و مبلمان داشته و دارم و نخستین خانمی هستم که در این صنعت فعال هستم. اما دوست دارم در خدمت کشورم و هموطنانم باشم.

پدرام درباره فعالیت های عام المنفعه خود به ویژه در بخش آزادی زندانیان مالی و دارای جرائم غیر عمد، اظهار داشت: به عنوان جوان ترین خانمی که در بحث آزادی زندانیان و حمایت از خانواده های آنان مشارکت داشته‌ام، چندین بار از سوی سازمان زندان های شیراز و سایر مقامات استانی مورد تقدیر قرار گرفتم. اکنون نیز به دنبال این هستم که این کار خداپسندانه را نیز ادامه دهم تا علاوه بر فعالیت اقتصادی و کارآفرینی، در امور خیریه نیز به کشورم خدمت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز