خبرگزاری کار ایران

تصمیم درست در بازگشت مجدد دبیر پیشین؛

تخصص و مدیریت آشوری به موفقیت کاراته کمک می‌کند/ به خاطر کاراته دست از جناح بندی و حاشیه سازی برداریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۷۱۴

جامعه کاراته در هفته گذشته روزهای متفاوتی را پشت‌سر گذاشت که تحت الشعاع بازگشت دبیر سابق فدراسیون کاراته بود. بعد از انتشار این خبر، برخی ساز مخالفت کوک کردند و به «محسن آشوری » اتهامات مختلف وارد کردند.

به گزارش ایلنا، در اینکه عملکرد هر فردی در حوزه پرمشغله و پرحاشیه ورزش قابل نقد و انتقاد است، شکی نیست و قطعا دبیر پیشین فدراسیون کاراته نیز از این امر مستثنی نیست.

اما نوع برخورد برخی افراد و البته بعضی رسانه‌ها، به دور از انصاف و واقعیت است و بیشتر رنگ و بوی انتقام دارد.

بدون جانبداری از شخص آشوری و با یادآوری کارنامه وی در مسئولیت های مختلف در فدراسیون کاراته، وی بدون شک، موفق ترین مدیر تاریخ ورزش کاراته ایران و جزو بزرگان ورزش کشور در چند دهه اخیر است.

آشوری شاخصه هایی دارد که کمتر مدیری در ورزش کشور از آنها برخوردار است. او در ورزش تخصصی کاراته، جزو بزرگان و اهل فن این ورزش است. در بحث مدیریتی نیز از روابط عمومی گرفته تا سرپرستی فدراسیون را در کارنامه خود دارد. در بخش علمی و تحصیلات نیز دکترای علوم سیاسی دارد که تمامی این مولفه ها باعث می شود اکثر جامعه کاراته بر روی آشوری اجماع کنند.

به این موارد کسب موفقیت های بزرگ کاراته ایران در عرصه‌های قاره‌ای، جهانی و بین المللی را نیز باید اضافه کرد. به همین جهت بود که « سیدحسن طباطبایی» رئیس فدراسیون کاراته از آشوری دعوت به همکاری کرده تا در سال منتهی به المپیک، کاراته ایران از تخصص و مدیریت آشوری بهره مند شود که واقعا جا دارد به حسن انتخاب طباطبایی دست مریزاد گفت.

حال چرا برخی‌ها از بازگشت دبیر پیشین کاراته به خانه خودش و همکاری با رئیس فدراسیون آن هم با هدف ارتقا کاراته و سربلندی در المپیک توکیو ناراحت هستند و حاشیه سازی می کنند، جای تعجب و البته تاسف دارد.

آینده کاراته و نتایج این رشته در آوردگاه بزرگ المپیک نشان خواهد داد که منتقدان امروز تا چه اندازه در رویکرد خود اشتباه کرده اند و تحلیل درستی از حضور فردی که ثابت کرده همواره نقش موثری در موفقیت‌های کاراته داشته است، به خانه اش نداشته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز