خبرگزاری کار ایران

عضو تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان ایران:

حمایت کنند، بانوان پاورلیفتینگ در دنیا می‌درخشند/ در مسابقات جهانی وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی را می‌زنم

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۳۰

عضو تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان ایران گفت: در مسابقات جهانی پیش رو، وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی را خواهم زد.

به گزارش ایلنا، «نسترن سلطانی» ضمن بیان این مطلب افزود: رقابت های قهرمانی جهان، اواخر تیر ماه سال جاری و به احتمال زیاد در کشور روسیه برگزار خواهد شد. بر این اساس، تمریناتم را با جدیت انجام می دهم تا بتوانم ضمن کسب رکوردی خوب، مدال طلا را هم برای کشورم به ارمغان بیاورم.

وی ادامه داد: من در دسته ۸۵ کیلو شرکت می‌کنم و می‌خواهم وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرم که ۷۰ کیلو از رکورد قبلی ام بیشتر است.

ملی پوش تیم پاورلیفتینگ بانوان درباره سایر نفرات تیم ملی نیز تصریح کرد: برای حضور در مسابقات جهانی، ۲۵ خانم اعزام می شوند که ۱۰ نفر در بخش پیشکسوتان هستند. ما روز جمعه جلسه بازبینی داریم که طی آن، مربیان از شرایط ملی پوشان کاملا آگاه خواهند شد.

سلطانی در پایان، به مشکلات بانوان در ورزش پاورلیفتینگ اشاره کرد و گفت: متاسفانه ما هیچگونه حمایتی از سوی فدراسیون نمی‌شویم. حتی برای مسابقات جهانی هم پول لباس را از ما می گیرند. در حالی که اگر بانوان حمایت شوند، در دنیا و در رقابت های مختلف می درخشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز