خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

کرونا روند تخصیص بودجه به پروژه‌های ورزشی دماوند را به تعویق انداخت

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۸۶

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: کرونا با بر هم زدن روند اجرای تخصیص بودجه به پروژه های ورزشی دماوند مانع از اجرای آنها شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مقدم‌ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، اظهار داشت: بیماری کرونا روند پیگیری تخصیص بودجه را برای اجرای پروژه‌های کلنگ‌زنی شده سال گذشته در شهرستان دماوند به تعویق انداخته است.

وی گفت: در رابطه با پیست آبعلی طی جلسه‌ای با اداره اوقاف و معرفی سرمایه‌گذار در تلاش هستیم طبق قانون این پیست را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مقدم عنوان داشت: زمین استادیوم ۵ هزار نفری از مسکن و شهرسازی تحویل گرفته شده است و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی جهت اجرای طرح مطالعه و امکان‌سنجی در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص در اولین فرصت مراحل اولیه کار کلید خواهد خورد.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان برای دیواره صخره نوردی هزینه شده است؛ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده اما هنوز تخصیص داده نشده است.

مقدم با اشاره به اینکه، زمین جهت احداث خانه جوان نیز توسط راه و شهرسازی در اختیار اداره ورزش قرار گرفته است، بیان داشت: اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی که برای این مهم مصوب شده هنوز تخصیص داده نشده که به محض تخصیص استارت کار زده می‌شود.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز