خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیۀ صنف پوشاک دماوند خبر داد:

صدور ۵۹۰ مجوز الکترونیکی از سوی اتحادیه پوشاک، قماش و دوزندگان شهرستان دماوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۴۷

رئیس اتحادیۀ صنف پوشاک دماوند از صدور 590 مجوز الکترونیکی برای فعالان این صنوف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هاشمی، رئیس اتحادیه پوشاک، قماش و دوزندگان شهرستان دماوند، اظهار داشت: بعد از اجرای تحریم‌ها و جلوگیری از قاچاق، وضعیت تولید پوشاک ارتقا یافت و رونق گرفت، اما یکی از آسیب‌پذیرترین اتحادیه‌ها در ایام شیوع بیماری کرونا اتحادیه پوشاک، قماش و دوزندگان بود.

وی با اشاره به اینکه، این رسته‌ها در ماجرای کرونا به دو دلیل دچار آسیب زیادی شدند، گفت: مردم در این ایام به کالاهای حوزه پوشاک به عنوان نیاز درجه دوم نگاه می‌کردند زیرا نیاز درجه اول خود را خوراک می‌دانستند.

هاشمی افزود: از سوی دیگر مردم در ایام شیوع کرونا کمتر بیرون می‌رفتند و خریدهای بهارانه و عید و تعطیلی در کار نبود، از این رو رسته‌های اتحادیه پوشاک آسیب فراوانی دیدند.

این مقام مسئول بابیان اینکه، از مسئولان انتظار می‌رود تسهیلاتی برای جبران خسارت این افراد در نظر بگیرند، عنوان داشت: در اسفند و فروردین‌ به علت کرونا، حدود ۵۰ درصد افت فروش پوشاک در مغازه‌ها را شاهد بودیم و تاکنون ۵۹۰ مجوز الکترونیکی از اتحادیه پوشاک و قماش صادر شده است و ۱۰۰ مجوز دیگر در دست اقدام هستند.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز