خبرگزاری کار ایران

با تأکید دکتر مخبر انجام شد؛

تولید روزانه 11 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در شرکت تولیددارو

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۵۳

مدیرعامل شرکت تولیددارو گفت: در 3 هفته‌ گذشته روزانه 10 هزار بطری 1 لیتری محلول ضدعفونی‌کننده و 5 هزار ژل ضدعفونی‌کننده‌ی 200 گرمی که 4 برابر ژل‌های معمول در بازار است، تولید کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا به نق از روابط عمومی گروه توسعه‌ اقتصادی تدبیر، با تأکید رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تغییر خط تولید و راه‌اندازی خطوط جدید، روزانه بیش از 11 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده در شرکت تولیددارو، تولید و وارد چرخه‌ی بهداشتی کشور می‌شود.

علیرضا دبیرسیاقی، مدیرعامل شرکت تولیددارو وابسته به مجموعه‌ دارویی برکت گروه توسعه‌ اقتصادی تدبیر گفت: با شیوع ویروس کرونا، نیاز مردم و مراکز بهداشتی درمانی کشور به ژل و محلول‌های ضدعفونی‌کننده‌ الکلی بالا رفت و به همین دلیل واحدهای تولیدی تمام توان خود را به کار گرفتند تا این مشکل برطرف شود.

وی افزود: با توجه به کمبود مواد ضدعفونی‌کننده و نیاز مردم و مراکز درمانی کشور، با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا، خطوط جدید تولید این مواد راه‌اندازی شد و یکی از خطوط دیگر تولید شرکت نیز به خط تولید محصولات ضدعفونی تغییر یافت.

مدیرعامل شرکت تولیددارو اضافه کرد: در 3 هفته‌ گذشته روزانه 10 هزار بطری یک لیتری محلول ضدعفونی‌کننده و 5 هزار ژل ضدعفونی‌کننده‌ 200 گرمی که 4 برابر ژل‌های معمول در بازار است، تولید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای تأمین الکل به عنوان مهم‌ترین پایه‌ مواد ضدعفونی‌کننده با مشکل مواجه هستیم، ادامه داد: از سازمان غذا و دارو برای تأمین الکل این واحد تولیدی درخواست داده‌ایم و امیدواریم سهمیه‌ای نیز برای ما در نظر بگیرند تا بتوانیم نیازهای مردم و مراکز بهداشتی درمانی را بیش از پیش برطرف کنیم.

دبیرسیاقی افزود: به نظر می‌رسد برای رفع مشکل تأمین الکل، کمک استانداران استان‌هایی که تولیدکننده‌ی الکل هستند، بسیار حائز اهمیت است و چنان‌چه امکان انتقال الکل را به سایر شهرهایی که در آن مواد ضدعفونی‌کننده تولید می‌شود، فراهم کنند، بخش زیادی از مشکلات تولید و تأمین مواد ضدعفونی‌کننده برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت تولیددارو در پایان اظهار داشت: بی‌شک این شرکت و تمام کارکنان آن تا رفع کامل مشکل بیماری کرونا در کنار مردم و کادر درمانی کشور ایستاده است و تمام توان خود را برای تولید دارو و مواد ضدعفونی‌کننده به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز