خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند:

کاهش ۶۰ درصدی استفاده از حمل و نقل عمومی دماوند/ نگرانی راننده‌ها از دخل و خرج شب عید

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۴۵۵

با شیوع ویروس کرونا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در دماوند، 60 درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، غلامرضازاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری دماوند گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور، این سازمان برای پیشگیری از انتشار این بیماری، در سه مرحله ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همچنین تاکنون 400 بسته اقلام بهداشتی به همراه 1200 ماسک در بین رانندگان توزیع شد و  استریل کردن ایستگاه‌های تاکسی جهت فراهم سازی رفاه حال شهروندان به‌صورت مکرر در اولویت است و این اقدامات تا پایان سال به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

غلامرضا زاده تصریح کرد: سازمان حمل و نقل شهر دماوند ۴۵۰ تاکسی و ۹۰ مینی بوس را تحت پوشش دارد که با توجه به شیوع این بیماری با وجود اقدامات انجام شده شاهد کاهش ۶۰ درصدی رفت و آمدها در سطح شهر با وسایل حمل و نقل عمومی هستیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: اگرچه کمتر شدن استفاده مردم از وسایل حمل و نقل در کاهش شیوع بیماری موثر است ولی اکنون راننده‌های ما با توجه به در پیش بودن سال جدید و کسب درآمد شب عید، با نگرانی مواجه هستند.

وی در پایان گفت: با هدف پیشگیری از بیماری و بهره‌مندی تمامی رانندگان از داشتن مسافر، رانندگان مینی بوس‌ها را ملزم به سوار کردن ۱۵ مسافرکرده ایم.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز