خبرگزاری کار ایران

پلمپ دو داروخانه متخلف و گرانفروش در شهرستان پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۹۴

در پی گزارش‌های رسیده از شهروندان پاکدشتی مبنی بر گرانفروشی دو داروخانه، مقامات قضایی این شهرستان اقدام به پلمپ داروخانه های مذکور کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمهیدی فرماندار پاکدشت در این باره گفت: در پی شیوع بیماری ویروس کرونا به کشور و پیرو گزارش های  رسیده مبنی برکمبود یا گرانی ماسک و دستکش، در قالب گشت مشترک متشکل از نماینده دادستان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، نماینده پلیس امنیت، نماینده تعزیرات از داروخانه های شهرستان بازدید و تذکرات و آموزش های لازم ارائه شد.

وی افزود: در همین راستا 2 واحد داروخانه متخلف که ماسک‌ها را با قیمت بالا به مردم می‌فروختند با دستور مقام قضایی پلمپ شدند.

تمهیدی اظهار داشت: بازرسی و رصد واحدهای صنفی در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و در این راستا از شهروندان نیز درخواست می شود به محض رؤیت هرگونه تخلفی سریعا به بازرسان اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: در این مقطع زمانی از تاریخ کشورمان که ملت شریف در شرایط خاصی به سر می‌برند، انتظار می‌رود که با همدلی و دلسوزی یار و یاور هم باشیم تا بتوانیم با سربلندی این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.

تمهیدی اطمینان داد که با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد و هیچ گونه چشم پوشی و گذشتی درکار نخواهد بود.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز