خبرگزاری کار ایران

فلوشیپ ارولوژی ترمیمی مطرح کرد:

نکاتی که والدین باید در مورد کودکان پسر خود بدانند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۱۵۷

فلوشیپ ارولوژی ترمیمی توضیحاتی را به والدین فرزند پسر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر فرهاد میرکاظمی فلوشیپ ارولوژی ترمیمی چهارمین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: والدین باید نسبت به این موضوع در فرزندان خود آگاهی کامل داشته باشند چرا که در صورت بی توجهی، در دوران بزرگسالی و پس از ازدواج می تواند مشکلات زیادی را به لحاظ روحی برای فرد به همراه داشته باشد.

وی افزود: مشکل کوچک بودن آلت کودک در صورتی که توسط پزشک مورد تایید قرار گرفت قابل درمان است و اگر دارو درمانی به درستی صورت گیرد هیچ عارضه‌ای برای کودک به همراه نخواهد داشت.

این فلوشیپ ارولوژی ترمیمی ادامه داد: والدین بهتر است تا قبل از شروع علائم بلوغ فرزندشان را برای معاینه به نزد پزشک ارولوژی برده و پس از مشورت و معاینه اگر اندازه آلت نسبت به سن آن کوچک بود اقدام درمانی انجام گیرد.

دکتر میرکاظمی خاطرنشان کرد: برطرف نشدن این مشکل در کودکان می‌تواند در بزرگسالی مشکل در روابط زناشویی، افسردگی و اختلال در نعوظ با منشأ روانی را به همراه داشته باشد و در برخی از مواقع این مشکلات، جدایی زوجین از یکدیگر را به همراه داشته است لذا توجه والدین به این مسئله و افزایش آگاهی آنها امری ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز