خبرگزاری کار ایران

شریفی مطرح کرد:

دستگاه تولید گایدهای جراحی فک و صورت در ایران ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۴۸

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران با اشاره به اینکه دستگاه تولید گایدهای جراحی فک، دهان، صورت و پرینترهای سه بعدی در ایران ساخته شده، گفت: ایران در زمینه اعمال جراحی فک و صورت و تولید دستگاه‌های مرتبط با آن پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا، دکتر رضا شریفی اظهار داشت: این دستگاه توسط محققان به صورت بومی طراحی شده و با استفاده از رایانه، گایدهای جراحی طراحی شده و با چاپگرهای سه بعدی تولید می شوند، برخلاف گذشته که از روش سنتی با کمک قالب های گچی این کار انجام می شد.

وی اظهار داشت: ما در هجدهمین کنگره بین المللی جراحان فک و صورت ایران بر روی ۲ موضوع "جراحی با کمترین عوارض" و "استفاده از تکنولوژی های نوین و دیجیتال" متمرکز شده ایم.

شریفی افزود: در تلاش هستیم تا از تکنولوژی های نوین مانند چاپگرهای سه بعدی در این حوزه استفاده کنیم که هم دقت اعمال جراحی ارتقاء یابد و هم عارضه بعد از عمل جراحی به حداقل ممکن برسد.

ایران در اعمال جراحی فک و صورت در خاورمیانه پیشرو است

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی جراحان فک و صورت ایران بیان داشت: ما در اعمال جراحی فک و صورت در خاورمیانه پیشرو هستیم و نسبت به تمام کشورهای اطراف در رده بالاتری قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه در بخش توریسم درمانی بسیار خوب عمل کرده ایم گفت: در زمینه ایمپلنت، جراحی تصحیح ناهنجاری های فک، صورت و درمان بیماران سرطانی توریست درمانی خوبی داریم و بیمارانی از کشورهایی مانند عراق، پاکستان و کویت برای دریافت این خدمات به ایران می آیند.

دهمین همایش بین المللی ایمپلنت خلیج فارس و هشتمین سمپوزیوم پژوهشی محققان جوان هم در کنار هجدهین کنگره بین المللی جراحان فک و صورت، برگزار می شوند.

در این کنگره نزدیک به ۱۶ جراحی زنده برگزار می شود تا از این طریق تجربیات در جدیدترین متدها و تکنیک ها به همکاران جوان منتقل شود. در کنار این برنامه، تعدادی کارگاه آموزشی نیز  برپا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز