خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن علمی موتور ایران مطرح کرد:

لزوم تغییر رویکرد در مورد شرکت‌های دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۱۸۶

رئیس انجمن علمی موتور ایران گفت: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان در صنعت خودرو مشارکت فعالی دارند و اثر بخشی این شرکت ها زمانی بیشتر خواهد شد که شرکت های فعال و قطعه ساز به سمت دانش بنیان شدن و ایجاد شرکت ها و هسته‌های دانش بنیان پیش بروند.

به گزارش ایلنا، دکتر علیرضا حاجی علی محمدی در آستانه برگزاری یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت اظهار داشت: این همایش، همایشی علمی و صنعتی محسوب می‌شود و شرکت‌های زیادی در برگزاری آن مشارکت دارند که علاوه بر تبادل تجارب و اطلاعات، گردهمایی این شرکت‌ها نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در حاشیه این همایش دو نشست ارائه صنعتی تحت عنوان "تحقیق و توسعه قطعه‌سازی" و "نشست های صنعتی راهبردی موتور" برگزار می شود که در این نشست ها گزارشی از فعالیت های مهم و دستاوردهای علمی-تحقیقاتی شرکت ها و دانشگاه های مختلف ارائه خواهد شد.

رئیس انجمن علمی موتور ایران خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه یازدهمین همایش موتورهای درون سوز، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی موتور ایران برگزار می‌شود که ۳۰ شرکت و دو دانشگاه جهت حضور در این نمایشگاه مشارکت دارند و دستاورد‌های تحقیقاتی- صنعتی خود را در قالب این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

گفتنی است یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت که از 29 بهمن الی اول اسفند سال جاری برگزار می شود، از بخش های ارائه مقالات شفاهی و پوستری، سخنرانی های کلیدی، کارگاههای آموزشی، میزگردهای تخصصی، جشنواره علمی و فنی و نمایشگاه جانبی تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز