خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای مجلس برگزار شد؛

نشست مشترک نمایندگان فرماندار و ناظرین شورای نگهبان در شهرستان دماوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۹۳

همزمان با آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نمایندگان فرماندار دماوند و ناظرین شورای نگهبان نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، صفری رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در نشست مشترک نمایندگان فرماندار و ناظران شورای نگهبان اعلام کرد: برگزاری انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و همانگونه که قانون پیش‌بینی کرده، باید هوشیار بوده و با عزم راسخ این مسیر را طی کنیم تا کوچکترین خللی در برگزاری انتخابات رخ ندهد.

وی گفت: تاکنون در حوزه هیات اجرایی و هیات نظارت، بر اساس برنامه ابلاغی پیش رفتیم و نشست‌ها و آموزش‌ها نیز به صورت منظم برگزار شده است.

صفری با بیان اینکه، مردم در انتخابات وظیفه اجتماعی دارند و برگزارکنندگان نیز وظایف قانونی دارند و ما امانت‌دار مردم هستیم، ادامه داد: قول دادیم که انتخابات را به صورت منظم برگزار کنیم و انتخاب را بر عهده مردم بگذاریم؛ چرا که در همه امور بی‌طرفی مبنای کار ماست.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در این دوره انتخابات با استفاده از دستگاه احراز هویت تقریبا به صورت الکترونیک برگزار می‌شود. حساسیت و نظم در کار به عنوان اولویت کار ماست و با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده، قطعا بهترین انتخابات را خواهیم داشت.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز