خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال جام‌ تاپ؛

شکست سنگین عادل فردوسی‌پور با فوتبال ۱۲۰/ قلم ورزش به مصاف هما می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۷۲

تیم فوتسال قلم ورزش، فردا در چهارمین روز مسابقات فوتسال جام تاپ در حالی دومین بازی خود را برگزار می‌کند که تیم فوتبال ۱۲۰ با عادل فردوسی پور، امروز در دیداری نزدیک مغلوب تیم مترو شد.

به گزارش ایلنا، سومین دوره مسابقات فوتسال جام تاپ که همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر آغاز شد، فردا (سه شنبه) شاهد رقابت های دور دوم مرحله مقدماتی خواهد بود و طی آن، تیم فوتسال قلم ورزش، ساعت ۱۲ ظهر مقابل تیم هما در سالن فدراسیون هندبال صف‌آرایی می‌کند.

مسابقات فوتسال جام تاپ به میزبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، امروز(دوشنبه) با برگزاری ۴ دیدار سومین روز خود را پشت سرگذاشت که طی آن تیم‌های ستاد اجرایی، تعاونی خاص، کارآفرینی و مترو در گروه‌های ۵ و۶ این رقابت‌ها حریفان خود را شکست دادند.

این مسابقات با حضور۲۴ تیم به‌صورت دوره‌ای در شش گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در جریان دیدارهای امروز تیم ستاد اجرایی ۵ بر یک تیم بازنشستگان نفت را برد. تیم تعاونی خاص در دومین بازی ۶ بر صفر تاسیسات‌دریایی را شکست داد، تیم کارآفرینی ۵ بر۲ بیمه دانا را از پیش رو برداشت و در آخرین بازی، تیم مترو در پرگل ترین بازی روز سوم، ۵ بر ۳ تیم فوتبال ۱۲۰ را ‌مغلوب کرد.

نتایج دیدارهای روز دوم(یکشنبه):

صنعتی بهشهر۳ -  فلات قاره  صفر

بیمه ایران ۷ -  پترو پارس ۲

شیرپاستوریزه ۲ -  طلوع پخش ۱

فرادیس البرز۴  -  گاز تهران ۱

برنامه بازی‌های فردا(سه‌شنبه):

تیم‌های فرهنگ ارتباطات- خدمات حوزه - ساعت 9

تجارت الکترونیک پارسیان- ایساکو- ساعت 10

پشتیبان فناوری پارسیان- بانک مهر- ساعت 11

قلم ورزش- هما، ساعت 12

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز