خبرگزاری کار ایران

فرماندار پیشوا هشدار داد؛

کشاورزان پیشوا مراقب باشند/ سرما در راه است

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۱۵

با توجه به پیش بینی های هوا شناسی مبنی بر سرمای شدید هوا در روزهای آینده، فرماندار پیشوا به کشاورزان و گلخانه داران هشدار مراقبت داد.

به گزارش ایلنا، حسین عباسی فرماندار پیشوا در نشست ویژه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، با توجه به پیش‌بینی کاهش دمای هوا در روزهای آتی، گفت: کشاورزان شهرستان پیشوا به‌خصوص گلخانه داران اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن ضرر و زیان ناشی از برودت هوا انجام دهند.

وی عنوان کرد: گلخانه داران ضمن پیش‌بینی برای تامین سوخت دوم، تجهیزات خود را برای استفاده از آن به‌روز نمایند. همچنین از آنجا که تامین سوخت دوم مستلزم ثبت نام در سامانه است، ضروری است گلخانه‌داران هر چه سریعتر نسبت به اخذ کد پستی خود اقدام و با مراجعه به سامانه   newtejaratasan.niopdc.irثبت نام کنند. در این راستا اداره پست شهرستان نیز موظف است در اسرع وقت، اقدام لازم را برای صدور کد پستی متقاضیان به‌عمل آورد.

فرماندار پیشوا از دستگاه‌های متولی بخصوص ادارات گاز، جهاد کشاورزی، صمت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواست تا ضمن اطلاع رسانی به مردم، گلخانه‌داران، دامداران و صاحبان واحدهای صنعتی برای به حداقل رساندن مصرف گاز، اقدامات لازم را تا زمان عبور از موج سرما به عمل آورند.

 

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز