خبرگزاری کار ایران

فرماندار پیشوا:

رفع مشکلات پیشوا در کوتاه مدت امکان پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۰۱

فرماندار پیشوا با اشاره به اینکه حل معضلات موجود مسئولیت همگانی را می طلبد، گفت: رفع مشکلات پیشوا در کوتاه مدت امکان پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، حسین عباسی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا که با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر با انباشت مشکلات در شهرستان پیشوا به خصوص شهرک های تازه تأسیس روبه رو هستیم که حل و رفع این مسائل در یک مقطع کوتاه امکان پذیر نیست.

عباسی بیان داشت: کاهش بار روانی این مشکلات مستلزم اقدامات مضاعف دستگاه تعلیم و تربیت است تا بازخورد مثبت آن در خانواده ها بروز و نمود داشته باشد.

فرماندار پیشوا گفت: شهرک های بالا دست همواره مورد توجه مسئولان اجرایی شهرستان است ولی رفع مشکلات موجود مسئولیت همگانی را می طلبد و از عهدۀ یک دستگاه برنمی آید.

جهانی مدیر آموزش و پرورش پیشوا نیز در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی اجتماعی کارکردی مشارکتی داردو نقش مهمی در توسعۀ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند.

جهانی افزود: قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش یکی از مترقی ترین قوانین پس از انقلاب اسلامی است که ابزاری موثر در پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و برنامه های توسعۀ کشور در زمینۀ مسائل آموزش و پرورش بوده و از سوی مدیران و مسئولان دولتی و عموم مردم و خانواده ها مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در سند تحول نظام آموزشی کشور افزایش کیفیت در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است و این تنها با کمک، همکاری و مشارکت اولیا و سایر نهادها و دستگاه ها اتفاق خواهد افتاد و تاکنون گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز