خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک خبر داد ؛

بهره‌برداری از پروژه پایش تصویری قرچک در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۹۷

به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور علاوه بر اقدامات انجام شده در شهرستان قرچک، پروژۀ پایش تصویری نیز طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک قرچک که با حضور شهردار و دیگر مسئولان برگزار شد بر پیگیری لازم برای ارائۀ خدمات تخصصی پلیس در شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مردم پیگیری لازم برای ارئۀ خدمات تخصصی پلیس در شهرستان قرچک در حال انجام است.

خطیبی افزود: بسیاری از معضلات ترافیکی شهرستان قرچک طی ماه‌های اخیر کاهش یافته که ناشی از اصلاح نقاط حادثه خیز، مدیریت جمعی در شهرستان و ارتقای فرهنگ ترافیک بین شهروندان بوده است.

فرماندار قرچک گفت: بهره برداری از کمربند شمالی قرچک تأثیر خوبی در رفع گره ترافیکی دشت ورامین دارد وآمار تصادفات و تلفات نیز کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز معضلات شهر را کاهش داده است بیان داشت: استفاده از تکنولوژی روز در اصلاح ترافیک مؤثر است و خدمات ترافیکی باید در شهرستان به مردم ارائه شود و با توجه به وضعیت شهرستان و موقعیت جغرافیایی و جمعیت باید اصلاح ساختار راهور صورت گیرد.

فرماندار قرچک بیان داشت: همۀ دستگاه‌ها زمینه سازی کنند تا پلیس تخصصی مستقر شود و مردم باید با سهولت کارشان را در منطقه انجام دهند، همچنین شورای ترافیک در بحث عبور و مرور و احصای حساسیت  های ترافیکی نقش دارد و همواره باید با امکانات حداقلی خدمات حداکثری به مردم داده شود و آمار تلفات باید به حداقل برسد.

خطیبی درباره پروژۀ پایش تصویری شهرستان نیز عنوان داشت: این پروژه در حال تکمیل است و امسال به بهره برداری می‌‌رسد و نباید عبور و مرور مردم در معابر با مشکل مواجه شود و همۀ اصناف بخصوص نمایشگاه داران باید در این راه همکاری لازم را داشته باشند.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز