خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور عشایری شهرستان دماوند خبرداد:

اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار به حوزه عشایری شهرستان دماوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۵۵۹

مدیرکل عشایر استان تهران در نشست امور عشایری شهرستان دماوند از اختصاص بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار به عشایر دماوند خبر داد.

 به گزارش ایلنا، ممیزی در این نشست اظهار داشت: بخشی از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری را که احتمالا محلی از هزینه نداشته اند، به مناطق عشایری اختصاص داده شده که منع قانونی نیز ندارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، در سازمان برنامه ریزی استان به این نتیجه رسیدیم که شاخص‌های توزیع اعتبارات را در مورد شهرستان‌های ییلاقی مستثنی شویم.

ایشان با اشاره به اینکه، به دلیل تمرکز جمعیت در دوره ییلاقی در این شهرستان‌ها، از شاخص جمعیتی ثابت تبعیت نکردیم، افزود: امسال نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 به حوزه عشایری شهرستان دماوند تخصیص داده شده است.  

وی گفت: دو میلیارد و 470 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات بند ح تبصره 6 منابع ملی برای دماوند تامین اعتبار شد.

ممیزی در ادامه اظهار داشت: به سبب عملکرد خوب استان و شهرستان دماوند، سه دستگاه خودرو در اختیار اداره امور عشایر دماوند قرار گرفته است.

مدیر کل عشایر استان تهران در پایان اذعان داشت: شهرستان دماوند تمرکز خوبی در صد روز دوره ییلاقی دارد، از این رو سوله‌ای که در اختیار امور آب در حوضه سد لار بود، تجهیز شد.

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز