خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران مطرح کرد:

تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با ایجاد امنیت بیشتر

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۶۶

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: مشارکت حداکثری مردم درانتخابات با ایجاد امنیت بیشتر محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در نشست تعاملی پیشگیری از جرم و ارتقا امنیت اجتماعی که با حضور فرمانداران، بخشداران و دهیاران و گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران و کرم محمدی مدیرکل امنیتی استانداری تهران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد با اشاره به تعامل خوب رده‌های انتظامی اظهار داشت: هر چه قدر این تعامل‌ها و هماهنگی‌ها بیشتر باشد به نحو بهتری می‌توانیم رضایت مندی مردم را کسب کنیم.

عزیزی افزود: رضایت مردم سبب اقتدار نظام و دلگرمی بیشتر مردم می‌شود و متعاقباً در حوزه‌هایی که ما به دنبال داشتن مردم به عنوان حامی و پشتیبان هستیم نقش بارزتری را خواهیم دید.

وی گفت: به دلیل تحرکات دشمن و قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت و فشارهای اقتصادی و سیاسی و ایجاد هزینه‌های امنیتی، نظام را از مردم دور کند که وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و نیاز به تعامل و هم فکری بیشتر در همه حوزه‌ها دارد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران: با تاکید بر اینکه ما باید بدانیم که دشمن برای هر قدم ما چندین سناریو از پیش نوشته شده دارند که به مرحله اجرامی گذارند عنوان داشت: مثلاً همین قضیه‌ای که در تشییع پیکر سردار شهید داشتیم. و دیدیم که مردم مثل دریای خروشان حضور پیدا کردند و سیل سرمایه اجتماعی را به حاکمیت تزریق کردند اما از آنجا که دشمن برای همه تحرکات ما سناریو دارد دیدیم که کمتر از ۷۰ ساعت اتفاقاتی را در کشور به وجود آوردند که این اتفاق را کمرنگ کنند.

عزیزی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اکراینی گفت: قضیه سقوط هواپیما انشاالله لایه‌های پنهانش مشخص می‌شود و مطمئناً آنچه امروز کارشناسان می‌گویند با آن چیزی که در رسانه‌ها می‌شنویم متفاوت است و حتماً دخیل در امر بودند که این اشتباه محاسباتی با جنگ الکترونیکی صورت بگیرد و باید بدانیم که این سانحه اتفاقی نیست.

وی بیان داشت: ما به طور عادی ابزار لازم برای مدیریت نداریم و هنگامی که وارد تنش می‌شویم تصمیمات نیز دچار تنش هستند و تصمیمات در این حوزه نیز دقیق نیست و دچار اشتباهات محاسباتی خواهد بود و تأثیر منفی در کار ایجاد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران می‌توانند با پیشنهاداتی که دارند پلیس را در راستای ایجاد امنیت یاری کنند و در قانون برنامه ششم دهیاران می‌توانند در حوزه انتظامی کمک‌های خوبی را داشته باشند.

عزیزی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: در بحث انتخابات نیروی انتظامی به عنوان مأمور امنیت وظیفه سنگینی دارد و در این راستا از نیروهای بسیج و سپاه نیز بهره ببریم و حتماً تلاش ما و برنامه ما این است که مشارکت حداکثری را داشته باشیم و برای تحقق آن باید در حوزه امنیت مردم را هم از لحاظ امنیت شعبه‌ها و ارامش برگزاری انتخابات و هم امنیت صندوق آرا خاطر جمع کنیم

منبع ایلنا
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز