خبرگزاری کار ایران

رئیس کنگره جراحان، دهان و فک و صورت مطرح کرد:

عارضه جزء لاینفک هر جراحی/ ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه جراحی‌های دهان، فک و صورت

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۳۴

رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت با اشاره به ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه جراحی‌های دهان فک و صورت گفت: عارضه جزء لاینفک هر جراحی به شمار می‌رود ولی پیشگیری از این عوارض به میزان زیادی امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا، دکتر سعید نظافتی استاد دانشگاه دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آستانه برگزاری هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت اظهار داشت: این کنگره همزمان با دهمین همایش ایمپلنت خلیج فارس و نهمین سمپوزیوم محققین جوان با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته در هتل المپیک تهران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند سال جاری در هتل المپیک برگزار می‌شود.

وی افزود: تم کنگره "جراحی با حداقل عوارض" است و توجه به این مسئله می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد چرا که انجام جراحی به صورت لاینفک با عوارض همراه است ولی اینکه این عوارض به حداقل برسد و بهترین نتیجه از نظر عملکرد و زیبایی حاصل شود و حداقل معلولیت را شاهد باشیم بسیار مهم است.

رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ادامه داد: برنامه‌های این کنگره در دو سالن اصلی برگزار می‌شود و برنامه‌های علمی در ارتباط با جراحی دهان فک و صورت و ایمپلنت خواهد بود همچنین سالن‌هایی نیز برای کارگاه پیش بینی شده و فضای حدود ۴ هزار متر مربع نیز جهت برگزاری نمایشگاهی از مواد و تجهیزات دندانپزشکی به ویژه در حوزه جراحی و ایمپلنت در نظر گرفته شده است.

دکتر نظافتی از برگزاری ۱۰ پنل تخصصی در حوزه جراحی فک و صورت و ۱۰ پنل تخصصی در حوزه ایمپلنت خبر داد و گفت: کارگاه‌های نیز برای دانشجویان و دندانپزشکان عمومی برگزار می‌شود همچنین مسابقه دانشجویی میان دانشجویان دانشگاه‌های مختلف خواهیم داشت و از طرف هیئت برگزاری به برگزیدگان هدیه‌هایی اعطا خواهد شد.

رئیس هجدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت خاطرنشان کرد: همچنین سمپوزیوم محققین جوان نیز طی دو روز برگزار می‌شود و شرکت کننده‌ها می توانند از مباحث مطرح شده در این سمپوزیوم نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز