خبرگزاری کار ایران

رستگار پناه مطرح کرد:

توسعه و ارتقاء تجهیزات پلیس با استفاده از فناوری‌های نوین داخلی

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۸۱

جانشین قرارگاه بروجردی با اشاره به توسعه و ارتقاء تجهیزات پلیس با استفاده از فناوری های نوین گفت: مهم این است که مدیریت کشور نگاه به داخل داشته باشد و این ظرفیت ها را به خوبی شناسایی کند و راههایی را باز کند که نیازهای آینده کشور تامین شود.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار حسن رستگار پناه در بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی، امنیتی و پلیسی در مصلای امام خمینی تصریح کرد: نیاز مدیریتی خود سازمان نیروی انتظامی هم این را درک کرده و به سرعت در حال پیشرفت استفاده از تجهیزات فنی و فناوری های روز تلاش می کند.

رستگار پناه در ادامه عنوان کرد: امروز کشور در شرایط تحریم قرار دارد و می طلبد با تلاش نسل جوان برای دستیابی به علوم مختلف از شرایط تحریم عبور کنیم .

جانشین قرارگاه بروجردی افزود: مهم این است که مدیریت کشور نگاه به داخل داشته باشد و این ظرفیت ها را بخوبی شناسایی کند و به دنبال راه هایی باشد تا نیازهای آینده کشور را تامین کند .

وی تصریح کرد: عمدتا پلیس یک مرجعی است که پناهگاه مردم است و شرایط را برای مردم به گونه ای دنبال می کند که مردم با اطمینان و امنیت کامل بتوانند برای رشد و توسعه کشور تلاش کنند و ما وظیفه داریم با این نوع نگاه در نمایشگاه ها شرایط مناسبی برای دسترسی به فناوری های مختلف و خلاقیت ها ایجاد کنیم.

دکتر رستگار پناه تاکید کرد: از طرفی شناخت ظرفیت آینده را می توان با نگاه ویژه به این نمایشگاه به چرخش درآورد زیرا اگر ما خوب بتوانیم فناوری تجهیزات و فناوری روز را با مدیریت کنار هم قرار دهیم، ارزش افزوده ای برای ما ایجاد می کند که این ارزش افزوده می تواند برای کشور بهره بیشتری داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم این نمایشگاه بتواند با تعامل و همفکری و ایجاد فضاهای مناسب در سیستم پلیس تاثیر گذار باشد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی صبح روز گذشته  هشتم مهرماه 98 با حضور فرمانده ناجا هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس در مصلای امام خمینی (ره) با موضوعات توسعه و ارتقاء کمی‌و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری‌های روز ، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در جامعه، حمایت از نخبگان و مخترعان فعال و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها، ساماندهی فعالان حوزه پلیسی و مدیریت و هدایت ظرفیت‌های این بخش ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، حمل و نقل، تسلیحات و مهمات،  نظارت تصویری و تجهیزات مراقبتی،  ایمنی آتش نشانی، امداد و نجات افتتاح شد.

گفتنی است هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی تا یازدهم مهر در مصلی امام خمینی ( ره ) دایر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز