خبرگزاری کار ایران

نشست هم اندیشی سبک‌ها امیدوارکننده بود؛

پورسلیمانی: طباطبایی به دنبال ارتقاء شاخص کیفی و کمی کاراته ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۹۰

نشست هم اندیشی سبک‌های کاراته به منظور بررسی مسایل و مشکلات آنها نشان داد که رئیس فدراسیون کاراته، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت سبک‌ها را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، احمد پورسلیمانی مربی باسابقه کاراته در این خصوص گفت: به اعتقاد بنده حضور رشته های متعدد در این فدراسیون به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه مطرح است که می‌تواند با مدیریت برنامه‌محور و تعریف دقیق حوزه مسئولیت و اختیار سبک‌ها به همراه نقش حمایتی فدراسیون، منجر به توسعه، تحول اساسی و افزایش قابل توجه انگیزه مسئولان سبک‌ها در خصوص فعالیت های‌شان شود.

وی با تقدیر از اقدام اخیر رئیس فدراسیون کاراته در تشکیل این نشست اظهار داشت: از آقای طباطبایی به خاطر برپایی نشست هم اندیشی سبک‌ها تشکر می کنم. این یک حرکت امیدوارکننده بود که زمینه همدلی، انسجام و تعامل بیش از پیش سبک‌های تحت پوشش این فدراسیون را فراهم ساخت. سالها بود که چنین گردهمایی را در کاراته شاهد نبودیم و انشالله با تداوم برنامه های سازنده رئیس فدراسیون، به تحولات مثبت، ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی این رشته و در نهایت مدال آوری و موفقیت در آوردگاه المپیک دست یابیم.

گفتنی است احمد پورسلیمانی دارای دان 7 شوتوکان و از مربیانی است که 35 سال در این رشته فعالیت دارد و تاکنون قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه کاراته داده است؛ قهرمانانی که بارها در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی مدال آور بوده اند.

شهداد پورسلیمانی فرزند احمد پورسلیمانی است که هم اکنون در رده نوجوانان، یکی از چهره‌های شاخص و آینده دار کاراته ایران به حساب می آید.

فرزند احمد پورسلیمانی ، 5 طلای آسیا و دو مدال طلا و نقره مسابقات جهانی را در کارنامه دارد. ضمن آنکه 5 بار عنوان بهترین ورزشمار تکنیکی را در رقابت‌های مختلف خارجی از آن خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز