خبرگزاری کار ایران

قاسمی مطرح کرد:

فدراسیون ورزش‌های رزمی می‌تواند برترین باشد/ نظارت‌های دقیق و منطقی با هدف ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۸۴

سرپرست سابق کمیته اقتصادی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: سرپرست جدید فدراسیون نظارت دقیق و رصد فعالیت های مختلف انجمن ها و سبک‌های مختلف تحت پوشش این فدراسیون را به منظور ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دکتر علی قاسمی در خصوص آخرین تغییر و تحولات و روند مثبت ایجاد شده در فعالیت های فدراسیون ورزش های رزمی،  اعتقاد دارد فدراسیون رزمی می‌تواند برترین فدراسیون ورزشی کشور باشد.

وی در این‌خصوص گفت: کمیت و کیفیت انجمن ها و سبک‌های تحت پوشش فدراسیون ورزش های رزمی به عنوان یکی از امتیازات قابل توجه این فدراسیون قابل ملاحظه است.

رئیس سابق کمیته ووکوتورین ایران تصریح کرد: برنامه محوری و تعریف دقیق حوزه مسئولیت و اختیار سبک‌ها به همراه تقویت نقش حمایتی فدراسیون نسبت به فعالیت های توسعه ای و اقتصادی مجموعه سبک‌های تحت پوشش می تواند تحولی اساسی در روند موجود و افزایش قابل توجه انگیزه مسئولان سبک ها در خصوص فعالیت های‌شان ایفا کند.

قاسمی تاکید کرد: اینجانب در مدت زمان کوتاه مسئولیتم در فدراسیون ورزش های رزمی تلاش کردم تا برنامه‌های مشخصی در حوزه توسعه زیرساخت ها و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی سبک ووکوتورین ایران اجرا کنم که متاسفانه برخی افراد با کارشکنی مشهود مشکل ساز شدند.

رئیس سابق کمیته ووکوتورین ایران تاکید کرد: به صورت کلی در جریان برنامه های سرپرست فدراسیون هستم و جا دارد به سهم خود از دکتر داورزنی معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به جهت تغییرات ایجاد شده در فدراسیون و انتخاب گزینه ای مناسب جهت سرپرستی تقدیر و تشکر نمایم.

سرپرست سابق کمیته اقتصادی و مارکتینگ فدراسیون ورزش های رزمی در پایان تاکید کرد: مجموعه سبک ها و کارکنان اداری فدراسیون باید با همدلی در جهت ایجاد تحولات مثبت، همکاری مناسب با سرپرست فدراسیون داشته تا اهداف مشخص شده، حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز