خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت:

کیفیت تجهیزات و ملزومات پزشکی خط قرمز وزارت بهداشت است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۲۰۷

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: بحث کیفیت و اثربخشی تجهیزات و ملزومات پزشکی خط قرمز وزارت بهداشت است و تحت هیچ شرایطی در این زمینه قصور نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، سیدحسین صفوی در خصوص برگزاری نمایشگاه ایران هلث (Iran Health) اظهار کرد: در چند سال گذشته نمایشگاه ایران هلث یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی بوده که امسال نیز با محوریت پررنگ‌تر نقش تولید کنندگان داخلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در رویداد ایران هلث تمامی مصرف کنندگان اعم از دولتی و بخش‌خصوصی شرکت می‌کنند، افزود:  تولید‌کنندگان آخرین دستاوردهای خود را که موفق به دریافت تاییدیه از سوی وزارت بهداشت شده‌اند را به معرض نمایش می گذارند که قاعدتاً فرصت خوبی است تا تولیدکنندگان داخلی شاهد رونق بیشتری باشند.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: حضور میهمانانی از کشورهای آسیای میانه، عراق و سوریه در نمایشگاه ایران هلث سبب آشنایی با توان تولیدکنندگان ایرانی شده و  رونقی را با برای صادرات فراهم می کند.

صفوی خاطرنشان کرد: بسیاری از تجهیزات و ملزومات پزشکی که در کشور ما تولید می شود به راحتی جای برندهای خارجی را گرفته‌اند و مراکز درمانی با اطمینان از آنها استفاده می‌کنند لذا تمامی تجهیزات و ملزومات پزشکی از لحاظ کیفیت و استاندارد های بین المللی مورد بررسی وزارت بهداشت قرار می‌گیرند.

 وی با تأکید بر اینکه بحث کیفیت و اثربخشی تجهیزات و ملزومات پزشکی خط قرمز وزارت بهداشت به عنوان ناظر موضوع تولید تجهیزات پزشکی است، گفت: تحت هیچ شرایطی وزارت بهداشت از کیفیت محصولات و تجهیزات پزشکی قصور نمی‌کند لذا بیماران این اطمینان را داشته باشند دستگاه هایی که برای درمان آن ها استفاده می شود دارای استانداردهای مشابه استانداردهای اروپا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز