خبرگزاری کار ایران

مدیراجرایی‌نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی‌نگین رازی:

ایمنی بعد از غذا اولویت دوم شهروندان هر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۳۴۲

ایمنی بعد از غذا اولویت دوم شهروندان هر جامعه است که در شهر تهران بدلیل وسعت شهر، معضلات ترافیکی و تراکم اماکن خطرزا و خطرپذیر ، بایستی بیشتر از هر موضوع دیگری مورد توجه و رسیدگی خود شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، احمد غلامیان مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی نگین رازی گفت: برگزاری این جشنواره علاوه بر آگاهی‌رسانی موجب توسعه خودایمنی در میان شهروندان و واحدهای صنعتی می‌شود و بار زیادی را از دوش سازمان‌های امدادی بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه تحقق و توسعه و تولید علم در این صنعت مطابق با نیازهای کشور در این صنعت شکل نگرفته است، ادامه داد:‌ به طور معمول از تجهیزات و فناوری‌هایی که در جهان به این منظور تولید شده‌اند الگوبرداری می‌شود یا بازطراحی بر روی آنها صورت می‌گیرد در حالی که در پیوند صنعت و دانشگاه باید بتوان از تولید علم ودانش در این صنعت بهره برد.

ایمنی بعد از غذا اولویت دوم شهروندان هر جامعه است

در همین راستا، مجتمع تجاری اداری نگین رازی بعنوان یکی از تخصصی‌ترین مراکز عرضه تجهیزات، محصولات و خدمات ایمنی، بهداشت، آتش نشانی، سیستم های اعلام و اطفای حریق، تجهیزات امداد و نجات، علائم هشداردهنده و ترافیکی، در نظر دارد به منظور ترویج و تبیین فرهنگ خود ایمنی شهروندی، روزهای 10 و 11 بهمن با مشارکت 100 شرکت‌ تولیدکننده و توزیع کننده عمده و واحدهای فعال در این مجتمع میزبان جشنواره و نمایشگاه ایمنی باشد و سازمان‌هایی مانند مدیریت بحران و آتش‌نشانی به برگزاری این نمایشگاه کمک می‌کند تا علاوه بر رونق و توسعه کسب‌ وکارها در این حوزه زمینه اصلاح قیمت‌ها و تعامل میان کارفرمایان و پیمانکاران فراهم شود.

بازارچه ایمنی و آتش‌نشانی نگین رازی 10 و 11 بهمن برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.neginrazi-hse.com یا با شماره 55659574 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز