خبرگزاری کار ایران

کاراته مدیری متخصص و متعهد می‌خواهد؛

شوکتی: امیدوارم شاهد برگزاری انتخابات سالمی باشیم/ با توجه به حضور پیشکسوتان، در مجمع ثبت نام نکردم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۳۶۳

کارشناس ورزش‌های رزمی کشور گفت: کاراته مدیری اهل فن، کاردان و البته متعهد می‌خواهد تا روند رو به رشد خود را تداوم ببخشد.

به گزارش ایلنا، "عباس شوکتی " که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: کاراته یک سال و اندی بعد رویداد مهمی همچون المپیک توکیو را در پیش دارد؛ از این رو، باید هرچه زودتر رئیس جدید فدراسیون انتخاب شود.

وی ادامه داد: این حرف بنده جدید نیست، اما کاراته مدیری اهل فن، کاردان و البته متعهد می‌خواهد تا روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

مربی کاراته ایران تصریح کرد: انتظار بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ کاراته کشور این است که انتخابات سالم و به دور از حاشیه ای را شاهد باشیم تا سکان هدایت این ورزش مدال آور به دست مدیری شایسته برسد.

شوکتی در ادامه یادآور شد: افتخارات سال‌های اخیر کاراته در عرصه های قاره ای و جهانی، توقعات را افزایش داده است. به همین دلیل، امیدوارم با انتخاب مدیری شایسته و متخصص، روند موفقیت های این ورزش به ویژه در المپیک 2020 توکیو تداوم داشته باشد.

کارشناس ورزش های رزمی در پایان گفت: برخی دوستان به بنده پیشنهاد دادند برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کنم، اما با توجه به حضور بزرگان و پیشکسوتان، اقدامی برای ثبت نام نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز