خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه شب تمام فوتبالی؛

دیدار ایران و عراق از رادیو ورزش پخش می‌شود/ بهتاش فریبا کارشناس برنامه

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۱۸

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق، کره جنوبی و چین، قرقیزستان و فیلیپین، ویتنام و یمن از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا و مسابقه سوپر جام ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و میلان به صورت زنده و مستقیم از رادیو ورزش پخش می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش، اطلاعات کامل پخش زنده و مستقیم مسابقات فوتبال از شبکه رادیویی ورزش به شرح زیر است:

از ساعت 16:30 با گزارشگری مهدی شکری، مسابقه فوتبال بین تیم‌های کره جنوبی - چین و قرقیزستان - فیلیپین از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود. محمد مومنی مقدم کارشناس فوتبال این برنامه و محسن افضلی تهیه کننده این برنامه هستند.

از ساعت 19:30 با گزارشگری علی اکبر ارمنده، مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و عراق از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می شود. بهتاش فریبا کارشناس فوتبال این برنامه و سیدمسعود نجات تهیه کننده این برنامه هستند.

از ساعت 19:30 با گزارشگری هوتن خداپرست و تهیه کننده گی وحید شهریور رحیمی، مسابقه فوتبال بین تیم های ویتنام و یمن از طریق پخش زنده اینترنتی (radiovarzesh.ir ) و اپلیکیشن  iranseda تقدیم علاقه مندان فوتبال می شود.

از ساعت 21:00 با گزارشگری مهرزاد عطاران و تهیه کنندگی سیدمسعود نجات مسابقه فوتبال بین تیم‌های یوونتوس و میلان از طریق موج اف. ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز