خبرگزاری کار ایران

در دیدار با قهرمانان تیم ملی جوجیتسو مطرح شد؛

اسبقیان: به مطالبات مدال آوران جوجیتسو رسیدگی می‌کنیم/ افتخارآفرینان نباید دلسرد شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۱۲

مدیرکل دفتر امور مشترک هیات‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد مطالبات اعضای تیم ملی جوجیتسو قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا، "سیدحسام حسینی" در دیدار با "سیدمحمد شروین اسبقیان" در خصوص مطالبات اعضای تیم‌ملی جوجیتسو توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: مدال آوران تیم ملی جوجیتسو از دو سه سال قبل، هنوز پاداش ها و مطالبات مالی خود را دریافت نکرده اند که این مسئله، تاثیرات منفی در روند مدال آوری این قهرمانان ایجاد کرده است. از این رو، از وزارت ورزش انتظار داریم تا به خواسته‌های به حق این قهرمانان رسیدگی شود.

در ادامه، سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک هیات های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، قول مساعد داد به زودی، به مطالبات مالی مدال آوران تیم ملی جوجیتسو رسیدگی شود.

وی گفت: تمامی سعی ما این است که تمامی فهرمانان از جمله ملی پوشان جوجیتسو، در ادامه راه خود برای کسب افتخار برای ورزش کشور، دچار بی انگیزگی نشوند. از این رو، تمامی سعی ما این است که خواسته های قهرمانان تامین شود.

گفتنی است اعضای تیم ملی جوجیتسو از سال 94 تاکنون پاداش‌های خود از وزارت ورزش را که حدود 150 سکه می شود، را دریافت نکرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز