خبرگزاری کار ایران

شوکتی مطرح کرد:

کاراته نیازمند ثبات مدیریتی است/ تمایلی برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۲۱

کارشناس ورزش‌های رزمی، ثبات مدیریتی در فدراسیون کاراته را یکی از ملزومات مهم این رشته مدال آور و المپیکی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر " عباس شوکتی " که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب افزود: اولویت بنده حمایت از قهرمانان هنرهای رزمی و فراهم ساختن شرایط لازم برای شکوفایی و افتخارآفرینی این قشر مظلوم است و به همین جهت، خواستار آرامش و ثبات در ورزش های رزمی از جمله کاراته هستم.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی موفقیت یک فدراسیون ثبات مدیریتی است، ادامه داد : کاراته نیازمند ثبات در مقوله مدیریت کلان است چرا که فدراسیون هایی مانند: والیبال، ووشو و تکواندو با چنین رویکردی و البته با فاصله گرفتن از حاشیه به موفقیت های ارزشمند دست یافته اند.

مربی کاراته کشور با اشاره به شرایط حساس رشته کاراته در فاصله کمتر از دو سال تا مسابقات المپیک 2020 توکیو، اظهار داشت: کاراته مسیر سختی برای رسیدن به المپیک توکیو ۲۰۲۰  در پیش دارد. فرجی نزدیک به دو سال رئیس فدراسیون کاراته بود و به خاطر قانون بازنشستگی و در اوج موفقیت،  خداحافظی زودهنگامی را با مدیریت فدراسیون کاراته داشت. این فدراسیون بارها و بارها توانایی های خود را در میادین مختلف ثابت کرده و اکنون که به عنوان یک رشته المپیکی در تلاش برای کسب سهمیه است، مسئولان ورزش باید از این رشته و مربیان و قهرمانانش حمایت کنند.

شوکتی به سرپرستی " محسن آشوری" در فدراسیون کاراته اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع جای خرسندی دارد. چرا که شیهان آشوری سا‌ل‌ها در پست دبیری فدراسیون کاراته حضور داشته و قطعا اشراف کاملی بر امور مدیریتی این فدراسیون دارد. امیدوارم هر کسی که سکان هدایت این فدراسیون را در دست می‌گیرد، تجارب آشوری را نادیده نگیرد و از آن بیشترین بهره‌وری را در جهت اعتلای رشته مدال‌آور کاراته داشته باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم کسی که شایسته باشد، به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شود. با توجه به اینکه کاراته برای نخستین‌ بار المپیکی شده، باید هر چه سریع‌تر وضعیت مدیریت فدراسیون تعیین شود و زمان زیادی را از دست ندهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز