خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک مطرح کرد:

دهه سوم زندگی، شایع‌ترین سن جراحی زیبایی بینی/ دریافت ارقام غیرمعمول برای عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۹۹

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه انجام جراحی زیبایی محدودیت سنی خاصی ندارد، گفت: غالبا دهه سوم زندگی شایع ترین سن برای جراحی زیبایی بینی است.

به گزارش ایلنا، دکتر حامد باطنی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان این مطلب که بعضی از ارقام دریافتی برای عمل‌های پلاستیک و زیبایی غیرمعمول است، گفت: اصولا این ارقام توسط افراد غیرحرفه ای و غیر متخصص از بیماران دریافت می‌شود.

وی علت اصلی مراجعه بیماران به افرادغیر حرفه‌ای برای انجام عمل‌های پلاستیک و زیبایی را تبلیغات نادرست عنوان کرد و گفت: جراحی پلاستیک و زیبایی طیف وسیعی از بیماران را شامل می‌شود، به طوری که بعضی از افرادی که دچار نقایص خلقتی و مادرزادی هستند، می بایست در سنین پایین تحت عمل جراحی پلاستیک و زیبایی قرار گیرند و بعضی از انواع جراحی ها نیز برای سنین بالاتر توصیه می‌شود.

باطنی با تأکید بر اینکه جراحی زیبایی محدودیت سنی‌خاصی ندارد، اظهار داشت: در بعضی بررسی‌ها شایع‌ترین سن برای انجام جراحی زیبایی بینی دهه سوم زندگی است اما این موضوع به این معنی نیست که در سایر دهه های زندگی نمی توان چنین جراحی انجام داد.

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اعلام اینکه همه خدمات زیبایی الزاما در بیمارستان ها انجام نمی شود، تأکید کرد: بعضی از این نوع جراحی های زیبایی در خارج از بیمارستان ها و در مراکز جراحی که مجهز به تجهیزات لازم هستند نیز قابل انجام است.

باطنی در ادامه به کیفیت انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی در کشور اشاره کرد و گفت: سطح عمل های پلاستیک و زیبایی در ایران همسطح کشورهای مطرح دنیا است و استقبال بیماران خارجی برای انجام این نوع عمل ها در ایران بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: البته استقبال بیماران خارجی برای انجام این نوع عمل‌ها در ایران فقط به خاطر قیمت نیست، زیرا در برخی مناطق شرق آسیا کمتر از ایران بابت این نوع عمل ها هزینه دریافت می شود، ولی کیفیت انجام بعضی جراحی های پلاستیک و زیبایی در این کشورها پایین تر از ایران است.

باطنی با اعلام اینکه در حال حاضر کشورهای همسایه بیشترین مراجعات را برای این نوع جراحی‌ها به ایران دارند، تأکید کرد: علاوه بر جذب بیماران از فاصله نزدیک جغرافیایی، می‌بایست امکان حضور بیماران سایر نقاط نیز در کشور ما فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز