خبرگزاری کار ایران

کارشناس ورزش‌های رزمی مطرح کرد:

باید به نخبگان ورزشی همچون نخبگان علمی نگاه کرد/ رشته‌های رزمی باید اتحادیه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۱۰

کارشناس ورزش‌های رزمی‌کشور گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا یک بار دیگر توانمندی و شایستگی‌های رزمی‌کاران کشورمان را به آسیا و جهان ثابت کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر "عباس شوکتی" ابتدا در مورد نتایج کاروان ورزش ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار داشت: در مجموع عملکرد نمایندگان کشورمان در این مسابقات رضایت بخش بود‌‌. هرچند که در برخی از رشته ها می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم.

وی درباره مدال های رزمی کاران ایران در رقابت‌های جاکارتا تصریح کرد: اهالی رزمی کشورمان در این مسابقات نمره قبولی گرفتند و باز هم توانمندی و شایستگی‌های خود را به رخ آسیا و جهان کشیدند.

مربی کاراته کشور افزود: کسب نتایج مطلوب نمایندگان ورزش های رزمی ما در بازی های جاکارتا، یک بار دیگر لزوم توجه و حمایت بیشتر مسئولان ورزش از این قهرمانان را دوچندان کرد که امیدوارم رزمی کاران و مربیان آنها بعد از بازی‌های جاکارتا به حال خود رها نشوند.

شوکتی با بیان این که در امر تخصیص بودجه و حمایت‌های مالی باید اولویت را به رشته های مدال آور به خصوص رزمی داد، افزود: من نمی گویم به رشته هایی مثل فوتبال توجه نشود. اما شما دیدید در همین رقابت‌های آسیایی جاکارتا، تیم ملی امید کشورمان در مرحله نخست حذف شد. از این رو، معتقدم فدراسیون‌های مدال آور از جمله رزمی‌ها باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار بگیرند و از آنها همچون نخبگان علمی، تقدیر و حمایت شود.

کارشناس ورزش های رزمی ایران در پایان، تشکیل سندیکا برای حمایت از قهرمانان رشته های رزمی را یکی از برنامه های موثر و کاربردی دانست و گفت: در همه جای دنیا ورزشکاران رشته های مختلف از جمله رزمی، علاوه بر این که تحت نظارت فدراسیون های مربوطه فعالیت می کنند، تحت پوشش مالی، بیمه ای و معیشتی سندیکاها و NGO ها نیز قرار می گیرند و از این رو، بهتر و بابرنامه تر در رویدادهای مختلف شرکت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز