خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتاق ایران مطرح کرد:

بدهی دولت به بخش‌خصوصی قابل توجه است/ موانع موجود بر سر راه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۹۰۸

نایب رئیس اتاق ایران گفت: تمامی تشکل‌ها در زمینه آموزش در حال فعالیت هستند تا اشتغال بهتری ایجاد شود ولی در حال حاضر موانع بر سر راه اشتغال بسیار است.

به‌گزارش ایلنا، مسعود خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین‌المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک افزود: تمامی تشکل‌ها در زمینه آموزش در حال فعالیت هستند تا اشتغال بهتری ایجاد شود ولی در سال‌های اخیر در محیط کسب و کار مشکلات بسیاری داشته ایم. اما تورم، رکود، بحث ارز  و نابسامانی در تعرفه ها و نقدینگی بانک‌ها باعث شده در اشتغال دچار مشکل شویم.

نایب رئیس اتاق ایران تصریح کرد: انتظار در این است با تسریع در مشکلات ایجاد مشکلات و گسترش کسب و کار مشکلات بیکاری را حل کنیم.

رقم انباشته بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت 100 هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است.

خوانساری در حاشیه اولین همایش آموزشی بین المللی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک افزود: رقم انباشته بدهی دولت به بخش خصوصی قابل توجه است که پرداخت 100 هزار میلیارد تومان آن از بودجه کل کشور به صحن علنی مجلس رفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رقم این بدهی مربوط به بنگاه‌های تجهیزات پزشکی و دارو است، گفت : 50 هزار میلیارد تومان از این بدهی به بنگاه‌های صنعتی ، تولیدی ، دارویی و پیمانکاران بخش خصوصی پرداخت خواهد شد .

«سمینار آموزشی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک» با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و اتحادیه سراسری شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی، دهم و یازدهم بهمن ماه سال جاری با رویکرد توانمند سازی مدیران ارشد صنایع مرتبط با حفاظت الکترونیک و با هدف ارتقای سطح علمی مدیران ارشد این صنایع که در حوزه های فروش، مدیریت فنی، کنترل پروژه، مشاوره، طراحی و نظارت فعالیت می کنند، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز