خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت:

پاکدشت دارای استعداد و پتانسیل بالایی در همه رشته‌های ورزشی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۴۲

رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت با بیان اهمیت ویژه ورزش در زندگی روزمره به‌خصوص بین نوجوانان و جوانان اظهار داشت: ورزش اگر با برنامه‌ریزی انجام شود، باعث ایجاد جامعه‌ای سرزنده و شاداب خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسین طالقانی با بیان این مطلب افزود: این اقدامات برای سرعت‌گرفتن رشد و پیشرفت ورزش در شهرستان پاکدشت انجام شده که به‌شدت آن را پیگیری می‌کنیم و این مهم لازمه پیشرفت جامعه ورزشی در همه رشته‌های ورزشی است.

وی بیان کرد: هیأت‌های ورزشی تلاش‌های خوبی داشته‌اند و برنامه‌های خاصی را در شهرستان پاکدشت اجرایی کردند؛ در بخش مردان ورزش‌های رزمی، کشتی، بوکس، کنگ‌فو، وزنه‌برداری و در رشته‌های والیبال و هندبال هم در بخش مردان و هم بانوان شاهد حضور مدال‌آوران شهرستانی و استانی و بعضاً کشوری هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت گفت: از عملکردهای بنده از زمان آغاز به کار تاکنون، ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از مربیان مجوزدار و داوران بوده که در گذشته این مهم مهیا نبود و فقط از هیأت‌های ورزشی می‌توانستید این موضوع را پیگیری کنید.

طالقانی تجلیل از قهرمان‌های ملی و استانی را از برنامه‌های شاخص اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت دانست و گفت: مدال‌آوران در رشته‌های مختلف زحمات زیادی می‌کشند و هیچ توقعی از مسؤولان ندارند؛ در دیدارهای مختلف با ورزشکاران این موارد را خود آنها بیان می‌کنند و خوشحالیم که به این عزیزان خدمت می‌کنیم.

وی بر افزایش اجرایی‌ شدن برنامه‌های ورزشی در شهرستان پاکدشت و مجوزدار بودن این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: رشد برنامه‌های ورزشی از دیگر عملکردهای اداره ورزش و جوانان پاکدشت است و باید هر نوع فعالیت ورزشی در این شهرستان با مجوز اداره ورزش و جوانان پاکدشت باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت افزود: از دیگر برنامه‌هایی که توسط اداره ورزش و جوانان پاکدشت انجام‌ شده و یک ماه گذشته تحویل استان شد، تهیه کتاب شهدای ورزشکار شهرستان پاکدشت بود که در گذشته تعداد شهدای ورزشکار به‌صورت نامعلومی بیان می‌شد که با جمع‌آوری این کتاب نام 45 شهید ورزشکار که عمدتاً فوتبالیست بودند، مشخص و گردآوری شده است.

طالقانی گفت: در چند ماه گذشته رشد ورزشی خوبی را در روستاها شاهد بودیم و این مسأله باعث خرسندی است که این حرکت با حمایت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا تحقق پیدا کرده است. پاکدشت دارای روستاهای زیادی است و اگر چه بعضا هم روستاهای حاشیه نشین پایتخت محسوب می شود اما در هر حال شهروند این مملکت محسوب می شوند و من خیلی به این موضوع حساسیت دارم و دوست دارم به تناسب انتظاراتی که در شهرها هست در روستاها هم امکانات و فضاهای ورزشی در حد و اندازه همان انتظارات فراهم کنیم..

وی تصریح کرد: امیدواریم که شهرهای پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد از این مهم جا نمانند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت به بحث گرمایشی باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: با بودجه‌های ترمیمی در استان تهران موافقت شده است تا بتوانیم به مشکلات باشگاه‌های ورزشی بپردازیم؛ اما تا به این لحظه هنوز بودجه به دستمان نرسیده تا کارها را آغاز کنیم.

طالقانی با بیان اینکه رشد و شکوفایی ورزش تنها در دستان اداره ورزش و جوانان نیست، افزود: همه باید در کنار هم تلاش کنیم؛ زیرا جامعه به همه ما تعلق دارد چه نوجوان و جوان ورزشکاری که برای بالا بردن نام ایران بی‌هیچ منتی تلاش می‌کند و چه بنده حقیری که سال‌ها در کسوت معلمی تلاش کردم، زمانی به‌عنوان داور فوتبال دیده شدم و اکنون در اداره ورزش و جوانان در حال فعالیت هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز