خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه همایش ملی تجهیزات صنعت نفت خبرداد:

معرفی‌جدیدترین دستاوردها و توانمندی‌های برتر صنعت نفت ایران/ ضرورت بکارگیری افراد نخبه در طرح‌های صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۶۳

رئیس‌دبیرخانه سومین‌همایش و نمایشگاه‌ ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت از معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های برتر صنعت نفت ایران در این همایش خبر داد و گفت: رسیدن به استانداردهای جهانی در آزمایشگاه های صنعت نفت و بالابردن‌کیفیت محصولات از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

به‌گزارش‌ایلنا، شهاب شفائیان با اشاره به برگزاری سومین همایش و نمایشگاه ملی‌تجهیزات و موادآزمایشگاهی صنعت نفت ایران اظهار داشت: همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نفت، گاز و پتروشیمی به طور سالانه با حضور شرکت‌های خصوصی، وارد کننده تجهیزات، شرکت های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری استان ها و مراکز رشد با حضور مدیران ازمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار می شود.

وی افزود: در دو دوره قبل بیش از 400 مدیر آزمایشگاه از شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت و بیش از 50 شرکت در بخش نمایشگاه حضور داشتند که هدف آن حل معضلات آزمایشگاه با حضور اساتید سازمان ملی استاندارد و مدیران کنترل کیفیت و رسیدن به استانداردهای لازم صنعت نفت است.

رئیس دبیرخانه سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت در مورد اهداف این همایش گفت: حضور مدیران، کارشناسان و متخصصین آزمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و تعامل با سایر مدیران، رسیدن به استانداردهای جهانی در آزمایشگاه های صنعت نفت و بالابردن کیفیت محصولات از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

شفائیان عنوان کرد: جلوگیری و حل معضلات ناهمخوانی استانداردها، ضوابط و مقررات فنی در کشور، نیازمندی به بازنگری جدی و مهندسی دوباره مفهوم و معنای قوانین و مقررات استاندارد همچنین تبیین دقیق و موشکافانه دیدگاه ها، چالش ها و تجارب موفق سازمان ها و نهادها در استانداردسازی و اجرای استانداردهای تولیدات و خدمات شناسایی دقیق استانداردهای تولیدات و خدمات از دیگر اهداف این همایش است.

وی یادآور شد: بررسی آثار هماهنگی استانداردها با قوانین و مقررات در سازمان ها و نهادهای مرتبط ضرورت شناخت بیشتر استاندارد به عنوان زیرساخت توسعه صنعت نفت، حل معضلات صنعت نفت توسط شرکت های خصوصی، دولتی و دانش بنیان،احیای صنعت نفت کشور از طریق همکاری با شرکت های خصوصی، دولتی و دانش بنیان،معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی های برتر صنعت نفت ایران نیز از اهداف دیگر همایش به شمار می رود.

رئیس دبیرخانه سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت اضافه کرد: از دیگر اهداف همایش، بررسی کیفیت محصولات تولید داخل و تطابق آن با نمونه های خارجی و استانداردهای بین‌المللی، بررسی زمینه ها و پتانسیل های موجود در صنعت دانش بنیان برای ارتقای صنعت کشور، نگاهی به تاریخچه و پیشرفت صنعت نفت کشور با اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: شناسایی نوآوران و مخترعان، حمایت مادی، غیر مادی، هدایت و توانمندسازی آنان، شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و معرفی آن‌ها به نخبگان و صاحبان ایده به منظور رفع نیازمندی‌ها وارائه راهکار برای حل معضلات صنعت نفت بکارگیری افراد مستعد و نخبه در طرح‌های صنعت نفت و تعامل صنعت گران و نخبگان با یکدیگر از اهداف همایش محسوب می شود.

شفائیان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی و ایجاد تعامل سه‌جانبه مخترعان، سرمایه‌گذاران و کارگزاران و استفاده از ظرفیت هر یک از طرفین برای تجاری سازی دستاوردهای نخبگان و محصولات دانش بنیان، آموزش نخبگان با فرآیند تجاری سازی و ارائه مشاوره‌های تخصصی و ایجاد تعامل بین مخترعان و سرمایه گذاران داخل کشور از دیگر اهداف اصلی همایش است.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت به سایت http://iranlabconf.ir مراجعه و یا در صورت نیاز با شماره های ٠٢١٢٢٥٠٧٧٠٩ - ٠٢١٢٢٣٢٧٨١٨ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ سومین همایش و نمایشگاه ملی‌تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران با حمایت مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری در تاریخ 1 و 2 آذرماه 1396 در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز