خبرگزاری کار ایران

در گردهمایی مدیریت منابع انسانی مطرح شد:

شناسایی ظرفیت کارکنان شرکت‌ها از طریق یادگیری از دیگران

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۶۲

دبیر اجرایی اولین گردهمایی مدیریت منابع انسانی گفت: مجموعه ای از دستاوردها و شکست‌ها می‌تواند زمینه ساز موفقیت‌های بسیار و رشد منابع انسانی در راستای اهداف شرکت ها باشد.

به گزارش ایلنا، آسیه حاتمی دبیر اجرایی اولین گردهمایی مدیریت منابع انسانی در هتل اوین گفت: معیارهای استخدام در هر یک از سازمان های ایرانی متفاوت است. در برخی سازمان ها، تحصیلات بالا به عنوان یکی از معیارهای استخدام به شمار می آید و در برخی دیگر، خروجی کار کارمندان مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: از طرفی براساس گزارش های رسمی مرکز آمار، وضعیت بیکاری در بین مخاطبان ایرانی همچنان بالا است و این آمارها حاکی از آن است که متقاضیان بسیار زیادی به دنبال کار هستند اما با این حال مدیران برخی سازمان های ایرانی نیز در راستای استخدام متقاضیان کار، با چالش های جدی مواجه هستند. به عنوان نمونه یکی از این چالش‌های مهم، عدم مهارت  در بین متقاضیان کار است و برخی از سازمان‌ها برای یافتن کارمندان مناسب، با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند.

مدیر عامل ایران تلنت گفت:«بدون  شک آگاهی از تجارب بین المللی و آشنایی با روش‌های روز دنیا در مواجهه با چالش های منابع انسانی، کمک می کند شرکت ها مسیر رشد را سریع تر و راحت تر طی کنند.

شناسایی ظرفیت کارکنان شرکت‌ها از طریق یادگیری از دیگران

وی تصریح کرد: گردهمایی مدیریت منابع انسانی که امروز به همت شرکت " ایران تلنت" در هتل اوین برگزار شد، وسیله ای است که مدیران منابع انسانی بتوانند چالش ها و دستاوردهایی که دارند را به اشتراک بگذارند.

وی در ادامه عنوان کرد: مجموعه ای از دستاوردها و شکست ها می‌تواند زمینه ساز موفقیت های بسیار و رشد منابع انسانی در راستای اهداف شرکت ها باشد .

وی درباره برگزاری نخستین همایش مدیریت منابع انسانی گفت: بیش از 150 نفر از مدیران شرکت های منابع انسانی که در شرکت های ایرانی و خارجی  مشغول به کار هستند به این همایش دعوت شده اند.

حاتمی تصریح کرد: این برنامه اولین گردهمایی ایران تلنت در باب منابع انسانی است و امیدوارم برای شرکت کنندگان موثر باشد. ایران تلنت بستری است که مدیران ایرانی می‌توانند از طریق این سایت به کارشناسان و خبرگان مورد نیاز برسند.

وی افزود: در طول سال حدود 7 هزار شغل در در سایت ثبت می شود ولی چند برابر این تعداد در فضای مجازی جستجو می کنند و شرکت ها لزوما آگهی نمی دهند.

دکتر ابولعلایی عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی نیز در ادامه این گردهمایی گفت: امروز در این گردهمایی که بیشتر مدیران منابع انسانی شرکت داشته اند که اطلاعات و تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند ما امروز یکی از بهترین راه‌های آموزش که در دنیا از آن استفاده می شود، یادگیری از دیگران است و دیگر نیازی نیست که خودمان شخصا تجربه کنیم و می‌توانیم از تجربیات تلخ و شیرین دیگران در راستای اهداف خودمان استفاده کنیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز