خبرگزاری کار ایران

به کادر فنی و ملی‌پوشان تبریک می‌گویم؛

جلیلوند: انجمن جوجیتسو به حمایت نیاز دارد/ با قدرت به تیم ملی برمی‌گردم

قهرمان جوجیتسو جهان گفت: این رشته برای موفقیت در آسیا و جهان نیاز به حمایت فدراسیون و مسئولان ورزش کشور دارد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جوجیتسو j.j.i.f آسیا در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است که در روز نخست این مسابقات، آقایان و بانوان ملی‌پوش کشورمان به نتایج ارزشمندی دست یافتند.

« مسعود جلیلوند» قهرمان جوجیتسو آسیا و جهان، درباره نتایج تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در پیکارهای آسیایی جوجیتسو j.j.i.f اظهار داشت: بچه‌ها در شرایطی دشوار و بدون حمایت، تمرین می‌کردند. خود من از نزدیک شاهد بودم اعضای تیم با چه مشکلاتی تمرین می‌کردند اما با غیرت و تعصب بالا، این نتایج را رقم زدند که جا دارد به ملی پوشان، کادر فنی و مسئولان انجمن تبریک بگویم.

وی افزود: برای رشته جوجیتسو j.j.i.f که در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ حضور دارد، خیلی بد است که ملی پوشانش با اتوبوس راهی مسابقات آسیایی شوند به همین دلیل، امیدوارم فدراسیون ورزش های رزمی و سایر مسئولان ورزش از این رشته مدال آور حمایت کنند.

دارنده چند مدال آسیایی و جهانی جوجیتسو در مورد جای خالی خود در تیم ملی تصریح کرد: مهم این است که تیم ملی جوجیتسو جمهوری اسلامی ایران موفق باشد. خدا را شکر نماینده وزن من در رقابت‌های ترکمنستان خوب نتیجه گرفت.

جلیلوند در ادامه، در خصوص وضعیت آمادگی خود یادآور شد: از چند روز دیگر تمرینات جدی خود را آغاز می کنم تا با قدرت وارد تیم ملی شوم و به مدال آوری برای کشورم ادامه دهم.

قهرمان مسابقات جوجیتسو جهان در پایان، گفت: متاسفانه تیم ملی ایران باید قبل از رقابت‌های آسیایی ترکمنستان به پیکارهای جهانی لهستان اعزام می شد که این اتفاق نیفتاد. البته چند تورنمنت دیگر از جمله مسابقات فرانسه در پیش است که امیدوارم بتوانیم به این رویدادهای بین المللی اعزام شویم.

کد خبر : ۴۳۶۵۹۵