خبرگزاری کار ایران

شهردار کهریزک در دیدار اعضای کانون بسیج رسانه عنوان کرد:

هدف اصلی تان اعتلای شهرستان ری باشد/خبرنگاران بازوان مدیریت شهری هستند

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۱۹۱

شهردار کهریزک در دیدار اعضای هیات رئیسه کانون بسیج رسانه شهرستان ری، تشکیل این کانون را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد این کانون بتواند علاوه بر پیگیری و حصول اهداف رسانه ای خود، برای مجموعه شهرستان ری نیز مفید و تاثیرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهندس « رامین عربی» با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته، امنیت و آسایش امروز میهن اسلامی مان را مدیون خون شهدا و رزمندگان دروان دفاع مقدس دانست  و یاد آنان را نیز گرامی داشت.

وی به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف و برنامه های بسیج و بویژه جذب حداکثری در این شجره طیبه تاکید کرد و گفت: مردمی که در همه صحنه ها و عرصه ها حامی این کشور و انقلاب هستند باید در متن فعالیت ها قرار گیرند و الگوی ما نیز باید  بسیجیان دوران جنگ تحمیلی باشند.

مهندس عربی  با اشاره به  اهمیت و تاثیرگذاری نقش رسانه ها در جامعه خاطر نشان کرد: خبرنگاران بازوان مدیریت شهری هستند و فعالیت آنان در انعکاس عملکرد و مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در جهت تنویر افکار عمومی لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر استفاده از خرد جمعی بجای تصمیم گیری های شخصی در مسایل مختلف، خطاب به اعضای هیات رییسه کانون بسیج رسانه شهرستان ری گفت: اکنون که این تشکل ایجاد شده است، تمام هم و غم خود را در جهت اعتلای شهرستان ری بکار بندید.

  شهردار کهریزک در بخش دیگری از این دیدار با تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته رد شهر کهریزک گفت: با پیگیری ها و جلسات متعدد با اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری تهران، توانستیم اعتبارات خوبی برای توسعه فعالیتهای عمرانی و بهسازی آسفالت معابر سطح شهر کهریزک جذب کنیم.

مهندس عربی با اشاره به جذب اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان از شهرداری تهران، این رقم را معادل بودجه یکساله شهرداری کهریزک عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های متعدد مجموعه  شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک، افق خوبی برای توسعه شهر و رفاه شهروندان کهریزک ترسیم شده است.

پیش از سخنان شهردار کهریزک، اعضای هیات رئیسه شورای نخبگان کانون فعالان رسانه شهرستان ری (بسیج رسانه) به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز