خبرگزاری کار ایران

هدفم پیوستن به جمع حرفه‌ای‌هاست؛

شفیع‌پور: برای قهرمانی جهان مرارت کشیدم/ مسئولان بوشهر هیچ حمایتی از من نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۲۴۵

قهرمان مسابقات جهانی فیزیک گفت: برای کسب این مدال خیلی زحمت و مرارت کشیدم اما کسی زحمات و افتخارات ما را نمی‌بیند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فیزیک ایران اوایل هفته گذشته قهرمان مسابقات جهانی فیزیک شد که یکی از مدال آوران تیم کشورمان٬ « خداداد شفیع‌پور» بود که در دسته قدی ۱۷۸+ بر روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

شفیع پور در مورد رقابت‌های جهانی لهستان خاطر نشان کرد: مسابقات در سطح بسیار خوب و با حضور مدعیان جهانی برگزار شد و بهترین‌های دنیا از حدود ۶۰ کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: برای کسب این مدال زحمات فراوانی کشیدم و با حریفان بزرگی روبرو شدم که خدا را شکر نتیجه هم گرفتم.

نفر اول مسابقات جهانی فیزیک در سال ۲۰۱۶ در مورد برنامه های آینده خود اظهار داشت: هفته آینده راهی مسابقات جایزه بزرگ دبی می شوم که امیدوارم بتوانم اوورالی شوم و به جرگه حرفه ای ها بپیوندم.

شفیع پور در ادامه از بی‌توجهی‌های مسئولان استان بوشهر انتقاد کرد و یادآور شد: بوشهر در ورزش فیزیک یکی از برترین های کشور است، اما متاسفانه مسئولان استان از قهرمانان از جمله من، هیچ حمایتی نمی کنند.

قهرمان مسابقات جهانی فیزیک در پایان گفت: نه رئیس هیات استان و نه مدیران اداره ورزش و جوانان٬ هیچ کدام اهمیتی به افتخارات من نمی کنند. این ورزش بسیار پرهزینه است و من هم شغلی ندارم و متاهل هم هستم. اما مسئولان حتی پول بلیت سفر مرا به تهران هم نمی دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز