خبرگزاری کار ایران

شانس‌مدال‌آوری ایران در مسکو افزایش یافت؛

مرادی: جبلی رفتاری پهلوانانه و اخلاقی‌داشت/اقدام او باید الگوی جامعه ورزش شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۳۵۸

نایب رئیس انجمن پرورش‌اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: حرکت پهلوانانه و ارزشمند استاد جبلی باید الگوی اهالی پرورش اندام و کل جامعه ورزش کشور قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، در جریان مسابقات فیزیک قهرمانی کشور که روز پنجشنبه در شهر قم برگزار شد از سوی شرکت تجارت کالای ورزشی مرادی و پسران( آقایان جعفر، حمید و علیرضا مرادی) و به پاس تجلیل از زحمات «امید جبلی» رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی٬ تعداد ۱۰ سکه بهار آزادی از سوی«علیرضا مرادی»به جبلی اهدا شد که وی در حرکتی زیبا، این مبلغ را به اعزام دو ورزشکار و یک داور به رقابت های مستر المپیا مسکو اختصاص داد.

مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد این اقدام خوب و انسانی خاطرنشان کرد: استاد جبلی علاوه بر سوابق درخشان در عرصه‌های قهرمانی و مدیریتی ورزش پرورش‌اندام کشور، در زمینه مسائل اخلاقی و انسانی نیز جزو مفاخر ورزش ایران هستند‌.

وی افزود: حرکتی که استاد جبلی روز پنجشنبه انجام دادند، یک بار دیگر ویژگی های والای شخصیتی و پهلوانی ایشان را نشان داد که این خصایص برجسته انسانی وی٬ باید الگوی خانواده بزرگ پرورش اندام و همچنین کل ورزش ایران اسلامی قرار گیرد.

سرپرست تیم منتخب پرورش اندام کارگران ایران به مسابقات مستر المپیا مسکو ادامه داد: حرکت ارزشمند استاد جبلی علاوه بر جنبه های پهلوانی و اخلاقی٬ احتمال کسب مدال‌های بیشتر در رقابت‌های مسکو را افزایش داد. به همین دلیل کار ایشان همه جوره ستودنی و ماندگار است.‌

مرادی با بیان این که شرکت متبوعش از کارهای ماندگار در ورزش ایران حمایت می‌کند، اظهار داشت: بنده به همراه برادرانم آقایان جعفر و حمید علاوه بر حمایت‌های مادی از تیم اعزامی به مسابقات مستر المپیا مسکو برخود لازم می دانیم از اقدامات ارزشی و اخلاق‌مدارانه ورزش ایران به خصوص در پرورش‌اندام حمایت کنیم چرا که برای شرکت تجارت کالای ورزشی مرادی و پسران٬ اخلاق و منش پهلوانی در ورزش٬ بر هر مدال و عنوانی ارجحیت دارد.

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش‌کارگری در پایان گفت:امیدوارم مسئولان ورزش کشور قدر بزرگانی همچون استاد جبلی را بدانند چرا که وی علاوه بر سوابق درخشان قهرمانی و همچنین عملکرد مطلوب در عرصه های مدیریتی و اجرایی در داخل و خارج از کشور در زمینه اخلاقیات و اشاعه منش و فرهنگ پهلوانی نیز جزو سرآمدان و بزرگان ورزش ایران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز