خبرگزاری کار ایران

به میزبانی ورزشگاه انقلاب؛

دومین دوره "جام خبرنگاران" مهرماه برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات ورزشی-تفریحی اصحاب رسانه، با نام«جام خبرنگار 2 »توسط«اخبار رسمی» مهرماه 95 برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مجید کثیری مدیر عامل اخبار رسمی با بیان این خبر و با اشاره به اهداف مد نظر در برگزاری این مسابقات، گفت: این جام به منظور قدردانی از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه ساماندهی شده تا فعالان حوزه های مختلف خبری با یکدیگر آشنا شده و در کنار هم لحظاتی خوش را تجربه کنند.

وی افزود: خبرنگاران رسانه‌های مختلف در رسانه‌های مکتوب و مجازی می‌توانند در این رویداد که از سوی نخستین نیوز وایر ایران در باشگاه انقلاب برگزار می شود، حضور یابند.

کثیری ادامه داد: خبرنگاران حاضر در این مسابقات می‌توانند  در رشته‌های ورزشی بولینگ، تیراندازی ( تیروکمان، تپانچه) پینگ پنگ و اسکیت آموزش ببینند و در روز برگزاری مراسم به رقابت با یکدیگر بپردازند.

کثیری افزود: برندگان رشته‌های محتلف، یک جایزه ویژه و ارزنده، علاوه بر دریافت مدال و تندیس یادبود دریافت خواهند کرد. همچنین به همه شرکت کنندگان هم از سوی اسپانسرهای همایش، هدایایی اهداخواهد شد.

وی با تاکید بر دومین سال برگزاری مسابقات جام خبرنگار یادآور شد: تجربه ای که از اولین سال برگزاری مسابقات (جام خبرنگار1) به دست آمد، انگیزه برپایی مستدام و پی در پی این مسابقات در سال‌های آتی را تقویت و آن را به یک برنامه همه ساله تبدیل کرد.

وی این مسابقات را بزرگترین و منحصر به فردترین رویداد حوزه خبرنگاران توصیف و گفت: در این رویداد ورزشی-تفریحی، نمایندگان رسانه های مکتوب و مجازی اعم از خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه، ماهنامه سراسری و تخصصی به همنشینی و رقابت بایکدیگر می آیند تا متفاوت‌ترین تجمع اصحاب رسانه در کنار یکدیگر را رقم زنند.

گفتنی است علاقمندان به این رویداد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی (ثبت نام ) برای حضور در این رویداد اعلام حضور کنند.

کد خبر : ۴۰۶۷۶۵