خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک بخشدار قلعه نو به مناسبت هفته دولت

ایمان قربانی، بخشدار قلعه نو طی پیامی فرارسیدن هفته دولت را به دولتمردان ، مدیران ، ملت شریف ایران و آحاد اقشار جامعه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا در این پیام آمده است: هفته دولت یادآور مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه شهدای گرانقدر ما رجائی و باهنر عزیز است. دولتی که درخت آن با خون شهدای گرانقدر آبیاری و تنومند شده باید همواره در جهت حل مشکلات مردم، پاسداری از اهداف عالیه نظام و امید و تدبیر در جهت تسهیل زندگی و معیشت مردم گام بردارد.

قربانی در پیام خود ادامه داده است: دولت تدبیر و امید نیز از جمله دولت‌های مردمی و با پشتوانه قوی مردم شریف ایران است که به رهبری دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر و امید را در رأس امور قرار داد تا با تلاش و مجاهدت‌های مدیران و مسئولان به حل مشکلات جامعه و تسهیل زندگی مردم شریف ایران و ارتقاء جایگاه کشور در سطوح بین الملل بپردازد که با وجود انبوه هجمه‌ها، مشکلات پیش رو و دشواری‌های موجود این مسیر را تاکنون با قدرت و حمایت مردم عزیز طی کرده و البته همچنان راه بسیاری در پیش است.

بخشدار قلعه نو افزوده است:اما در سایه دولت تدبیر و امید در سطح بخش قلعه نو نیز تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صورت گرفته است. این بخش به عنوان یکی از بخش‌های شهرستان ری با وجود محدودیت‌های موجود از پتانسیل‌های بسیاری نیز برخوردار است. از ظرفیت‌های کشاورزی گرفته تا فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی که با توجه به قرارگیری در مسیر پر کاربرد ترانزیتی در محور ری – ورامین و در مجاورت پایتخت اهمیت آن دو چندان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در بخش قلعه نو در پیام خود تاکید کرده است: در این راستا و با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای موجود،  برنامه ریزی‌های گوناگون در سطح بخش و شهرستان صورت گرفته و پروژه‌های بسیاری در این زمینه‌ها به اجراء در آمده است. بعنوان مثال از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید در حدود 280 مورد پروژه‌های مختلف عمرانی با جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... در سطح بخش قلعه نو اجراء و به بهره‌برداری رسیده است. بسیاری از دیگر پروژه‌ها و طرح‌های هادی برنامه ریزی شده در سطح بخش قلعه نو نیز پیشرفت‌هایی بسیار خوب در حد 90 تا 100 درصد داشته‌اند.

در پایان این پیام آمده است: امیدوارم با همدلی و همراهی هرچه بیشتر مردم و مسئولان درهمه زمینه‌ها و با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در دولت تدبیر وامید ودر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل شاهد عملی شدن اقدامات در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها و بالندگی و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

کد خبر : ۴۰۳۷۳۱