خبرگزاری کار ایران

با حضور در دفتر خبرگزاری کار ایران صورت گرفت؛

تجلیل معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از فعالیت‌های ایلنا

همزمان با روز خبرنگار، هدایت‌اله جمالی‌پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه محسن علیجانی زمانی، نماینده مجلس شورای با حضور در دفتر خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در جنوب استان تهران از تلاش خبرنگاران این رسانه قدردانی کردند.

جمالی‌پور در این دیدار با اشاره به برخی از فعالیت‌های مهم و تاثیرگذار خبرگزاری ایلنا در شهرستان ری گفت: رسانه‌ها نقش به سزایی در اگاهی و اطلاع‌رسانی و ایجاد امید و نشاط در جامعه برعهده دارند که خبرگزاری ایلنا توانسته است با حضور به موقع در رخدادها و اتفاقات و برنامه‌های شهرستان از این وظیفه سربلند بیرون آید.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به نامگذاری امسال به نام" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افزود: با توجه به موقعیت رسانه‌ها به عنوان رکن چهرارم دموکراسی، کمیته‌ای با حضور رسانه‌های فعال شهرستان ری درباره اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تشکیل شده است.

محسن علیجانی زمانی، نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم عرصه خبر و آگاهی هستند که در راستای انجام فعالیت خود با سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های حوزه کار و تولید بایستی نسبت به افزایش آگاهی نیروی کار در جهت رعایت اصول  ایمنی و حفاظت کار اقدام کنند تا شاهد بروز اتفاقات ناشی از حوادث کار در محیط‌های کار نباشیم.

در این دیدار صمیمی که  امین بابایی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و حمید آرمان مهر، رییس اداره سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری و اسماعیل شامحمدی، رییس انجمن خبرنگاران این شهرستان نیز حضور داشتند، روح اله حسین زاده، سرپرست دفتر خبرگزاری کار ایران در جنوب تهران به ارایه گزارشی از نحوه فعالیت این رسانه خبری پرداخت.

کد خبر : ۳۹۸۰۶۶