خبرگزاری کار ایران

وضعیت انجمن پرورش اندام مطلوب است؛

مرادی: با دست پر از مسکو باز می‌گردیم/ اعلام جوایز نقدی مسابقات انتخابی

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری گفت: با بهترین نتایج از مسابقات مستر المپیا مسکو به کشور باز خواهیم گشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های مستر المپیا هفته اول آبان ماه به میزبانی شهر مسکو پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد که تیم منتخب کشورمان با ۸ ورزشکار در این رویداد شرکت خواهد کرد.

علیرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره این مسابقات خاطرنشان کرد: در  رقابت‌های مستر المپیا مسکو در بخش فیزیک و در سه دسته و با ۸ ورزشکار شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: برای گزینش نفرات اعزامی روز ۲۱ مرداد در سالن شهید معتمدی تهران (کارگران) انتخابی برگزار می‌کنیم تا در نهایت ۸ نماینده کشورمان مشخص شوند.

علیرضا مرادی

سرپرست تیم اعزامی کشورمان به مستر المپیا مسکو ادامه داد: برای افزایش انگیزه در بین شرکت کنندگان٬ در نظر داریم جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا کنیم. براین اساس٬ به قهرمانان اورال فیزیک ۵ میلیون تومان٬ به برترین‌های بادی بیلدینگ ۵ میلیون٬ به قهرمان نخست هر وزن ۱۵ میلیون بن دوچرخه٬ نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم ۷۰۰ هزار تومان اهدا خواهیم کرد تا انگیزه و روحیه ورزشکاران را بالا ببریم.

نایب رئیس انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری در مورد پیش بینی خود در مورد نتایج تیم اعزامی ایران به مسابقات مستر المپیا اظهار کرد: تمامی سعی ما این است که با بهترین نفرات راهی مسکو شویم که به امید خدا با دست پر و با کسب بهترین نتایج به کشور عزیزمان بازخواهیم گشت.

وی تصریح کرد: برای حضور قدرتمندانه در این رویداد بزرگ و مهم٬ از حمایت‌های مادی و معنوی شرکت تجارت کالای ورزشی مرادی و پسران برخوردار شده‌ایم که امیدواریم با کسب بهترین عناوین٬ پاسخگوی زحمات و محبت‌های این عزیزان و همچنین خانواده بزرگ پرورش اندام کشورمان باشیم.

سرپرست تیم اعزامی ایران به رقابت‌های مستر المپیا مسکو٬ وضعیت انجمن پرورش اندام فدراسیون ورزش کارگری را مساعد ارزیابی کرد و گفت: با توجه به حضور «امید جبلی» در راس این انجمن٬ شرایط خوبی بر انجمن پرورش اندام فدراسیون کارگری حاکم است که در اولین برنامه خود در سال جاری با تیمی قدرتمند متشکل از بهترین‌ها راهی رقابت‌های مستر المپیا مسکو خواهیم شد.

کد خبر : ۳۹۴۶۴۴