خبرگزاری کار ایران

در منطقه ۲۰؛

بیمارستان صدیقه زهرا در جنوب تهران توسعه یافت

مراسم افتتاح بخش ccu و جراحی چشم پزشکی بیمارستان صدیقه زهرا با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و شهردار منطقه 20 در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید هادی ایازی قائم مقام وزیر  بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت کشور در این مراسم افتتاحیه گفت: بیمارستان صدیقه زهرا که با کمک و همراهی خیران احداث شده به خوبی رو به توسعه است و امروز شاهد افتتاح بخش‌های توسعه یافته این مرکز درمانی هستیم.

ایازی با اشاره به اینکه ساکنان محله دولت آباد منطقه 20 از لحاظ جمعیت و موقعیت دسترسی به مراکز درمانی دیگر، نیازمند خدمات درمانی این مرکز درمانی هستند، افزود: اهداء زمین، ساخت و تجهیزات بیمارستان صدیقه زهرا از سوی خیران و افراد نیکوکار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

سیداحمدصفوی شهردار منطقه 20 نیز گفت: همکاری و مساعدت با این مرکز درمانی خیریه همچنان طبق روال گذشته در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا شهروندان از خدمات درمانی این مرکز بیش از پیش بهره‌مند شوند.

صفوی ادامه داد: علاوه بر مساعدت در زمینه توسعه فیزیکی، از نظر بهسازی مسیرهای دسترسی نیز اقدامات ویژه‌ای برای بیمارستان صدیقه زهرا انجام شده است.

شهردار منطقه 20 توسعه مراکز درمانی و افزایش خدمات پزشکی و سلامت محور را از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری و در راستای رویکرد فرهنگی شهرداری تهران برشمرد.

این مراسم با حضور قائم مقام وزیر بهداشت، شهردار منطقه 20، مدیران و کادر پزشکی بیمارستان صدیقه زهرا برگزار شد و با تقدیر از خیران و افراد نیکوکار، بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و گفت‌وگو با بیماران پایان گرفت.

بر اساس این گزارش بیمارستان صدیقه زهرا در شهرری، دولت آباد، بلوار قدس واقع شده است.

کد خبر : ۳۷۶۵۶۷