خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قیامدشت

هفت اسفند، مردم ایران حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند

نماز جمعه این هفته بخش خاوران با تجلیل از برگزار کنندگان یادواره شهدای مدافع حرم این بخش به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران،  حجت الاسلام و المسلمین سید حسین امیری، امام جمعه قیامدشت در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قیامدشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات هفتم اسفند بر حضور گسترده و مشارکت پرشور مردم در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب چشم به حضور مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای دوخته‌اند  که این بار نیز مردم ولایتمد ار و انقلاب میهن اسلامی با حضور پرشور خود، نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی خواهند کرد.

وی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال  به عنوان حماسه اول یاد کرد و گفت: هفت اسفند هم حماسه دوم ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

خطیب جمعه قیامدشت با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره از انتخابات، همگان را به رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از اختلاف و تفرقه دعوت کرد و اظهار داشت: انشاله مردم با رای هوشمندانه،دقیق و مشاوره با نخبگان و افراد خبره، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگانی قدرتمند و پرصلابت تشکیل خواهند داد.

حسن بابایی،بخشدار خاوران نیز به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز قیامدشت به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

کد خبر : ۳۴۸۵۴۹